Щербак, Я. В.
    Вибір раціональних режимів ведення поїздів з метою зниження витрат електроенергії на тягу [Текст] / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19 (19 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Траєкторії руху поїздів
   Витрати електроенергії

   Тяга поїздів

   Собівартість перевезень

Кл.слова (ненормовані):
моделювання керуванням -- економія енерговитрат
Анотація: Сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траєкторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання керування рухом поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда.


Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П.




    Тройникова, Е. Н.
    Затраты на безопасность в структуре себестоимости перевозок [Текст] / Е. Н. Тройникова // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 1. - С. 56-57. - Библиогр.: с. 57 (4 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізничний транспорт
   Залізничні перевезення

   Собівартість перевезень

Анотація: В статті представлено нові принципи виявлення режимів короткого замикання, а також встановлення місця короткого замикання, на основі таких нових ознак як швидкість зменшення фідерної напруги, а також "залишкова напруга". Величина швидкості зменшення фідерної напруги залежить від дальності до місця короткого замикання. За величиною "залишкової напруги" можна встановити місце короткого замикання: на контактній мережі чи в електровозі.