Павлюк, Н. В. Сім'я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 81-87. - Бібліогр.: с. 86-87 . - № 4 Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями Соціальна педагогіка--Сім'я Соціалізація особистості Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Епштейн, І. С. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / І. С. Епштейн> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 31-34. - Бібліогр.: с. 34 . - № 4 Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Юрків, Я. І. Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями [Текст] / Я. І. Юрків> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 21-28. - Бібліогр.: с. 28 (7 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями Кл.слова (ненормовані): реабілітація Анотація: У статті розкрито сутність та специфіку соціально-педагогічної роботи з дітьми-інвалідами, визначено основні напрями роботи соціального педагога з дітьми, які мають обмежені можливості. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |