Павлюк, Н. В.
    Сім'я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 81-87. - Бібліогр.: с. 86-87 . - № 4
ББК 74.9
Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями
   Соціальна педагогіка--Сім'я

   Соціалізація особистості


Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1




    Епштейн, І. С.
    Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / І. С. Епштейн // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 31-34. - Бібліогр.: с. 34 . - № 4
ББК 60.99
Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1




    Юрків, Я. І.
    Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 21-28. - Бібліогр.: с. 28 (7 назв) . - ISSN 1817-3764
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями
Кл.слова (ненормовані):
реабілітація
Анотація: У статті розкрито сутність та специфіку соціально-педагогічної роботи з дітьми-інвалідами, визначено основні напрями роботи соціального педагога з дітьми, які мають обмежені можливості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)