Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [Текст] / Л. Попова [та ін.]> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 2. - С. 23-32. - Библиогр.: с. 32 (10 назв.) Рубрики: Сфера послуг--Туризм Сервісне підприємство Туристична послуга--Управління якістю Анотація: У статті авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб'єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів. Дод.точки доступу: Попова, Людмила; Прядко, Ольга; Мітяєва, Мілана; Данніков, Олег |