Мануйленко, А. Сільська школа України: сучасний контекст [Текст] : з досвіду роботи Золотоношківської школи I- III ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко> // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 80-81 : фото.кол. Рубрики: Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи Анотація: У статті мова йде про роботу Золотоношківської ЗОШ Драбівської районної ради Черкаської області. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черничко, Антоніна. Система національного виховання в умовах сільської школи на засадах родинної педагогіки [Текст] / А. Черничко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 35-94. - Зміст: Співпраця школи і сім'ї в процесі виховання ; Модель випускника Школи-родини ; Форми організації методичної роботи з учителями школи ; Модель інноваційної діяльності Ордо-Василівської школи-родини ; Концептуальні засади програми ; Модель випускника Школи-родини ; Заходи, спрямовані на виконання цільової шкільної програми "Національно-патріотичне виховання учнів" ; План організаційно-методичних заходів на виконання цільової шкільної програми "Національно-патріотичне виховання учнів" ; Формування національної свідомості та самосвідомості учасників навчально-виховного процесу в Ордо-Василівській ЗОШ І-ІІІ ст. ; Рекомендації щодо вивчення родоводу ; Методика представлення родоводу ; Родинні свята, які проводяться в школі ; Система формування особистості учнів І ст. Ордо-Василівської ЗОШ І-ІІІ ст. ; Засоби реалізації національної системи виховання в Ордо-Василівській ЗОШ І-ІІІ ст. ; Форми військово-патріотичного виховання учнів ; План військово-патріотичного виховання учнів Ордо-Василівської ЗОШ І-ІІІ ст. ; Напрями та зміст національно-духовного та патріотичного виховання дитячого об'єднання "Козацька республіка" ; "Козацька республіка" як модель функціонування національної школи Рубрики: Національне виховання--Досвід Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи Родинне виховання--Родинна педагогіка Кл.слова (ненормовані): музей -- перспективні зв'язки -- профілізація -- профорієнтаційна робота -- інноваційні технології -- профільного навчання -- патріот -- анкета для вчителя -- анкетування -- національно-патріотична вихованість -- анкета для батьків -- ціннісні орієнтації учнів -- автобіографія -- обдарованість Анотація: Протягом 2010-2015 рр. в Ордо-Василівській школі проводилась експериментальна робота з проблеми "Становлення школи нового типу - української національної школи-родини в умовах формування української державності". Тема експерименту - "Проектування системи національного виховання в умовах сільської школи на засадах родинної педагогіки". Розвиток школи в аспекті родинності на основі філософії та політики українознавства дало можливість оновити її, усвідомити свою етнонаціональну належність і знайти шляхи подальшого розвитку національного виховання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Григоренко, Лариса. Школа у сільській місцевості [Текст] / Л. Григоренко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 95-104 : іл. - Зміст: Напрями співпраці навчального закладу з громадою ; Що може запропонувати заклад як партнер? ; Проект "Облаштування паркової зони" Рубрики: Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи Кл.слова (ненормовані): шкільна культура -- музей історії села -- шкільний етнографічний музей -- партнерство -- школа-гімназія Анотація: Чи необхідна школа в селі? Звісно, так. А якою вона має бути в сучасному світі, щоб задовольняти освітні потреби дітей нового покоління. На ці питання намагається відповісти автор статті, наводячи приклад діяльності свого навчального закладу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дзега, Людмила. Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта Освіта--Реформування галузі--Україна Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи Кл.слова (ненормовані): андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |