Лабурцева, О. І.
    Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. - 2018. - № 9. - С. 139-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
системний підхід -- маркетингові дослідження -- моделювання -- прогнозування
Анотація: Визначено сутність і особливості маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі. Обґрунтовано принципи управління системою маркетингових комунікацій. Для реалізації цих принципів рекомендовано імплементувати у процес управління комунікаціями додаткові специфічні функції. Проведено апробацію запропонованого методичного підходу за матеріалами підприємств роздрібних торговельних мереж на ринку України. Обґрунтовано заходи щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі та виконано прогнозування комунікативних ефектів цих заходів.


Дод.точки доступу:
Алданькова, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)