Гладишев, В.
    "Від себе не втечеш" : нотатки до вивчення казки Івана Франка "Фарбований Лис" у 5-му класі [Текст] / Володимир Гладишев // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 4. - С. 38-45. - Бібліогр.: 8 назв. - Зміст: "Фарбований Лис" / І. Я. Франко.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
   Українська література--Аналіз твору

Кл.слова (ненормовані):
літературна казка -- символ "лисиця" -- хитрість -- образ Лиса Микити -- народна мораль -- морально-естетична позиція автора
Анотація: У статті викладено основні аспекти вивчення казки І. Франка "Фарбований Лис" у 5-му класі. Підкреслено, що осмислення морально-естетичної позиції письменника неможливе без осягнення авторського задуму і засобів його реалізації. Особливу увагу приділено авторській рецепції алегоричного образу Лиса, її особистісному трактуванню і національно-історичному забарвленню.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\; \про твір\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бондаренко, Ю.
    Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 32-35. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Аналіз твору
   Літературознавство--Аналіз твору

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- сюжет -- послідовний аналіз -- компетентності -- статистичний характер -- динамічний характер -- етапи розвитку -- план
Анотація: У статті описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету. Автор розширює навчальний потенціал послідовного шляху аналізу, який досить часто застосовується в шкільній практиці, проте залишається недостатньо оціненим з погляду його ефективності в опрацюванні персонажів із статистичними та динамічними характерами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бондаренко, Ю.
    Шляхи аналізу літературних творів як усвідомлена учнями навчальна технологія [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Аналіз твору
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
шляхи аналізу -- технологія -- навчальний процес -- системність -- концептуальність -- змістовність навчання -- керованість навчальним процесом -- види шляхів аналізу -- літературна компетентність учнів -- комунікативно-мовленнєва компетенція
Анотація: Окреслено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Обґрунтовано, що озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу, їх види, форми та особливості застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)