Кусакіна, Т.
    Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів [Текст] / Тамара Кусакіна // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 36-39. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська література--Процес навчання
   Українська мова--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
реалізація міжпредметних і внутрішньогопредметних зв'язків -- практична спрямованість -- інструктаж
Анотація: У статті висвітлюється педагогічний досвід проведення навчальної практики з української мови і літератури в школах Дніпропетровщини за "Орієнтовною програмою з проведення навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх навчальних закладів" (автори Л. І. Піскорська, Г.М. Бухно, л. М. Полуріз, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич), описано певні висновки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бондаренко, Юрій
    Характеристика літературних героїв за рисами внутрішнього світу [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературний герой -- персонаж -- образ літературного героя -- читання в ролях -- визначення художнього надзавдання -- інтерв'ювання
Анотація: Учителю пропонуються ряд практичних видів роботи, які можна застосовувати з метою осмислення внутрішніх якостей образів-персонажів: дослідження суперечностей характеру героя, особистісне ставлення школярів до персонажів, інтерв'ювання героя та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Фасаля, Анатолій
    Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача [Текст] / Анатолій Фасаля // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач
Анотація: У статті розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їх роль у процесі формування компетентного учня-читача.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Бондаренко, Ю.
    Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- історико-літературні матеріали -- біографічні матеріали -- літературно-критичні джерела -- теоретичні поняття -- напрями та шляхи вивчення тексту
Анотація: У статті визначено види навчального матеріалу, які використовуються в процесі шкільного навчання літератури, окреслено напрями і шляхи їх опрацювання. Акцентовано, що предметна методика буде ефективною тільки за умови врахування специфіки названих системотвірних чинників, які допомагають конкретизувати навчальні цілі, структувати діяльність учителя та учнів, спрямувати її на вирішення чітко визначених дидактичних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)