Рондяк, Лариса. Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи [Текст] / Лариса Рондяк> // Початкова школа. - 2019. - № 8. - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта Українська мова--Викладання у коледжі Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів початкових класів -- студенти педагогічного коледжу -- мовленнєва компетентність -- українська мова -- мовленнєво-творчі здібності -- мовленнєво-творчі завдання -- народні казки -- розвиток мовлення -- вища освіта Анотація: У статті розглянуто методику проведення мовленнєво-творчого тренінгу для студентів педколеджу – майбутніх фахівців початкової школи. Дод.точки доступу: Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |