Таранік-Ткачук, К. В. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. В. Таранік-ткачук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 9. - С. 16. Рубрики: Українська мова--Зміст освіти Українська література--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): Концепція літературної освіти -- Концепція мовної освіти -- нормативні документи -- обговорення Анотація: Звертання до широкої спільноти освітян-філологів з метою обговорення нової редакції Державного стандарту загальної середньої освіти у галузі "Мови і літератури", який розроблено провідними науковцями і методистами. Все экземпляры списаны |
Кучерук, О. Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі україномовної освіти [Текст] / Оксана Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 9-14. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Зміст освіти Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): риторична особистість -- риторична компетентність -- підходи до навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кучеренко, Ірина Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно-орієнтоване навчання -- учитель-словесник -- діалогізація навчання Анотація: В статті розглянуто сутність і особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцію сучасної філософії освіти - особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |