Соловець, Л. Збагачуймо мовлення учнів фразеологізмами : Фразеологізми тематичної групи "Культура спілкування" [Текст] / Лариса Соловець> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 62-74. - Бібліогр.: 21 назва. Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Фразеологія Українська мова--Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): мовний етикет -- мовленнєвий етикет -- формули спілкування -- риторика -- Ф. Прокопович -- Я. Головацький -- засоби спілкування -- комунікаційний процес -- тематичні групи фразеологізмів -- риси характеру -- етикет характеру Анотація: До основних задань дослідження входить розкриття неповторного багатства й колориту фразеологічного фонду української мови - живого і невичерпного джерела, а також акцентування уваги на культурі етикету та спілкування, зокрема використання доречних мовленнєвих одиниць як етикетних формул залежно від комунікативної ситуації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Щока, Ольга. Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Грінченка [Текст] / Ольга Щока> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 28-33. - Бібліогр.: 33 назви. Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Фразеологія Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Кл.слова (ненормовані): фразеологія -- методика -- текстоцентричний підхід -- 10 клас -- комунікативна компетентність -- вивчення творчості Б. Грінченка -- мова художнього твору Анотація: Розглянуто розділ "Фразеологія" у шкільній програмі та підручниках. Наведено переваги текстоцентричного підходу до вивчення сталих словосполучень. Спираючись на цей метод навчання фразеології, складено вправи на матеріалі текстів Бориса Грінченка. Завдання мають профільний рівень і призначені для учнів 10 класу. Метою пропонованих вправ є забезпечення формування комунікативної компетентності школярів на основі реальної ситуації - тексту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лемешенко, Наталя. Влучність українських фразеологізмів [Текст] / Наталя Лемешенко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 44-55 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Українська мова--Лексикологія--Фразеологія Ігрові форми навчання Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): фразеологічна система мови -- фразеологія українська -- урок-вікторина Анотація: Вікторина для учнів 5-11-х класів на знання й розуміння теми "Фразеологія". |
Пешехонова, Надія. Фразеологія української й англійської мов: порівняльний аспект [Текст] / Надія Пешехонова> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 11. - С. 28-29. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Фразеологія Англійська мова--Фразеологія Кл.слова (ненормовані): порівняльна фразеологія -- фразеологічна одиниця -- ідіома -- українська мова -- англійська мова Анотація: Розглянуто особливості фразеології української та англійської мов, джерела походження фразеологічних одиниць та практика їх уживання в означених мовах, окреслено способи перекладацьких трансформацій іншомовних фразеологізмів українською мовою. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Заїка, Аліна. Відображення родинних стосунків в українській та англійській фразеології [Текст] / Аліна Заїка> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 11. - С. 30-32. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Англійська мова--Фразеологія Українська мова--Лексикологія--Фразеологія Кл.слова (ненормовані): фразеологізми -- ідіома -- фразеологічна одиниця -- порівняльна фразеологія Анотація: Досліджено дані про закономірності формування і функціонування фразеологізмів англійської мови, які є певним унеском у подальший розвиток лінгвокультурології, міжкультурної комунікації, термінознавства та термінографії, у загальну теорію мовознавства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |