Хорошковська, О. Текст як основа розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови [Текст] / Ольга Хорошковська> // Початкова школа. - 2010. - № 12. - С. 11-15 ; Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 12-15. - журнал. Рубрики: Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): добір тексту -- розділ "Звуки і букви" -- мовленнєва діяльність -- школи з румунською мовою викладання -- наголос -- алфавіт Анотація: В статті описуються деякі аспекти методики добору текстів до підручників з української мови для шкіл з румунською мовою викладання. Запропоновано розробку текстового матеріалу з розділу "Звуки і букви". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сміліченко, Я. Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання [Текст] / Яніна Сміліченко> // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Риторика--Методика початкового навчання Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- слухання тексту -- сприймання інформації -- мовленнєві можливості -- риторика Анотація: У статті розглянуто поняття аудіювання, перспективність і наступність у навчанні аудіювання, проаналізовано можливості учнів шкіл з російською мовою навчання сприймати текст українською мовою і відтворювати його зміст, роль аудіювання у підготовці школярів до вивчення курсу "Риторика". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фонарюк, Т. І. Вивчаємо українську як державну (з досвіду вивчення української мови в школах з румунською мовою навчання) [Текст] / Т. І. Фонарюк> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 31-32. - С. 3-7. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин Анотація: Вивчається досвід викладання української мови в школах з румунською мовою навчання. Для вчителя української мови важливі такі вміння: осмислити основні концептуальні засади мовної освіти в Україні, з’ясовувати основні зв’язки між українською мовою та румунською, працювати з підручником, планувати навчальний матеріал, володіти технологією основних методів і прийомів навчання державної мови, формувати вміння і навички з усіх видів мовленнєвої діяльності тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |