Павлів, Ірина. Чайна симфонія [Текст] : урок узагальнення й систематизації вивченого з теми "Прикметник" / Ірина Павлів> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 8-11 : мал. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розробки уроків Прикметники--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): емоційна готовність до уроку -- актуалізація опорних знань учнів -- аналіз мовних явищ на основі тексту -- валеопауза -- робота з картиною -- складання діалогів -- інтерактивна вправа -- чай -- чайна церемонія Анотація: Мета уроку – узагальнити і систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; розвивати пам'ять, увагу; підвищувати культуру усного й писемного мовлення; виховувати свідоме ставлення до навчання, розуміння його потрібності в житті; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу формувати естетичні смаки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чарковська, Тетяна. Пряма мова та діалог [Текст] : цикл уроків / Т. Чарковська> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 67-72 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розробки уроків Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Андрієвська, І. Д. Пряма мова й діалог: повторення вивченого [Текст] : 9 клас / І. Д. Андрієвська> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 1-2. - С. 20-24 Рубрики: Мовлення українське--Діалоги (лінгв.)--Українська мова--Уроки Українська мова--Методика викладання--Розробки уроків Анотація: План проведення уроку з української мови в 9-му класі, мета якого повторити основні пунктограми в реченнях із прямою й непрямою мовою, у діалозі, у реченнях, що містять цитати. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пудло, Д. С. Складне речення. Типи складних речень за способом зв’язку їх частин: сполучникові й безсполучникові [Текст] : 11 клас / Д. С. Пудло> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 1-2. - С. 25-34. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Речення українське--Синтаксис український--Пунктуація--Уроки Українська мова--Методика викладання--Розробки уроків Анотація: Урок з української мови в 11-му класі, мета якого повторити відомості про складне речення, його будову, узагальнити та систематизувати знання учнів про типи складних речень за способом зв’язку їхніх частин, удосконалювати пунктуаційні вміння учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рева, Олена. Урок до Міжнародного дня рідної мови з використанням текстоцентричних технологій : 9 клас / Олена Рева> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 1. - С. 6-8 Рубрики: День рідної мови--Сценарії Українська мова--Методика викладання--Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): день рідної мови -- безсполучникове речення Анотація: Урок побудовано на застосуванні текстоцентричного підходу. Мета розробки – запропонувати вивчення теми «Розділові знаки в безсполучниковому реченні» на основі тексту промови Івана Малковича, із якою він виступив на врученні Національної премії імені Тараса Шевченка. Матеріал можна використати до Дня рідної мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шамрай, Світлана. Письмовий твір-опис природи за картиною в художньому стилі : 6 клас / Світлана Шамрай> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 12. - С. 2-4 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Твір-опис за картиною Українська мова--Методика викладання--Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): картина -- пейзаж -- ландшафт -- живопис -- репродукція Анотація: Урок містить план-конспект заняття, присвяченого побудові твору-опису картини. На прикладі репродукції картини Юрія Клапоуха «Зимовий пейзаж» розглядаються види опису, особливості зображення ландшафту, аналізується зміст живописного твору. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |