Малько, М. "Слова покличні - прості й величні." : урок-тренінг у 8 класі : [за темою "Звертання"] [Текст] / М. Малько> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 1/2 . - С. 26-35. - Зміст: "Слова покличні - прості й величні" / Д. Білоус. Збірка "Елегії для сина" / М. Г. Івасюк. Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис Українська мова--Методика--Урок Письменники українські, ХХ ст. Кл.слова (ненормовані): мультимедійні засоби навчання -- робота з опорними таблицями і картками -- лексико-семантична робота -- словниковий диктант -- Івасюк М. Г. Анотація: Надано розробку мультимедійного уроку за темою: "Звертання. Тренувальні вправи (за поетичною збіркою М. Г. Івасюка "Елегії для сина")". Урок має на меті узагальнити і систематизувати знання учнів про звертання, їх види та пунктуаційне оформлення, удосконалювати дослідницько-пошукові навички, прищеплювати національно-патріотичні почуття. Дод.точки доступу: Івасюк, Михайло Григорович (письменник, літературознавець, фольклорист і педагог ; 1917-1995) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ярмолюк, Алла Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- писемне мовлення -- саморозвиток учня -- вивчення синтаксису Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9-х класів у процесі навчання української мови; згруповано види помилок за визначеними критеріями, надано характеристику вправ на вдосконалення писемного мовлення. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Бондаренко, Неллі Лінгвістичні засади компетентнісної методики навчання синтаксису [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис Кл.слова (ненормовані): функціонально-інтегративна роль -- мовні явища -- навчання синтаксису Анотація: Автор статті характеризує стан наукових досліджень в синтаксисі, аналізує основні синтаксичні теорії, та визначає лінгвістичні засади вдосконалення методики навчання синтаксису. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |