Голуб, Н.
    Метод проектів у навчанні української мови [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 15-19. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 81 + 74
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- проект -- методичне обгрунтування -- цілевизначення -- структура методу -- життєві проекти -- навчальні проекти -- алгоритм дії методу -- варіанти пректів
Анотація: Автор статті розкриває суть методу проектів, визначає переваги й особливості його, розробляє алгоритм застосування на уроках української мови, пропонує зразки проектів, придатних для розв'язання на уроках української мови важливих завдань шкільної мовної освіти. Афоризми Івана Огієнка про мову.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Полінок, О.
    Проектна діяльність як ефективний засіб навчання старшокласників української мови: теоретичний аспект [Текст] / Олена Полінок // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
теоретичний аспект організації проектної діяльності -- проект -- проектна діяльність -- учнівський проект
Анотація: Охарактеризовано теоретичні аспекти застосування проектної діяльності як ефективного засобу навчання старшокласників, проаналізовано й уточнено сутнісні характеристики понять "проект", "проектна діяльність", "учнівський проект".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Петрина, Алла.
    Світла зірка Лесі Українки [Текст] / Алла Петрина // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 62
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
навчальний проект -- інтегрований проект -- учні 4 класу
Анотація: Запропоновано навчальний проект для учнів 4 класу, мета якого - сприяти духовному збагаченню учнів; вивчати життєвий і творчий шлях Лесі Українки; розвивати виразність і свідомість читання, увагу, аналітико-синтетичне мислення; розширювати словниковий запас учнів.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Кучерук, Оксана.
    Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 26-30.
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вивчення лексики
Анотація: У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Уварова, Юлія.
    "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить." [Текст] / Юлія Уварова // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 63
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- пошуково-пізнавальний проект -- творчий проект -- рідна мова -- любов до рідної мови -- початкова школа
Анотація: У статті представлено творчий пошуково-пізнавальний проект з української мови за темою "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить." для учнів початкової школи, мета якого - спонукати дітей до проектної діяльності; формувати почуття любові до рідної мови.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Полінок, Олена.
    Типологічна класифікація видів проектів [Текст] / Олена Полінок // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 12. - С. 9-12. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Педагогіка--Метод проектів
   Українська мова--Метод проектів

Кл.слова (ненормовані):
проект -- види проектів -- метод проектів -- класифікація проектів -- навчальний проект
Анотація: Описано типологію навчальних проектів за різними класифікаційними ознаками: за діяльністю, яка домінує в проекті; за предметно-змістовою галуззю знань; за характером координації проекту; за характером контактів; за кількістю учасників; за тривалістю виконання проекту; за ступенем складності; за характером партнерських взаємодій між учасниками проектування; за характером цільових установок; за спрофесійною спрямованістю; за взаємозалежністю з іншими проектами; за рівнем самостійності виконання; за часом виконання; за кінцевим результатом; за формою й методами організації; за сутнісними характеристиками. Запропоновано власну класифікацію проектів, апробованих на уроках української мови, - фонетичні, лексико-фразеологічні, граматичні, правописні, риторичні - відповідно до змісту розділів чинної програми з української мови; а також аспектні та креативно-мовленнєві проекти - залежно від домінувальних видів навчальної й мовленнєвої діяльності учнів. Акцентовано, що попри різні підходи до класифікації, у педагогічному контексті проекти розглядаються як результат навчального проектування.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Коваль, Марія.
    Метод проектів як інструмент упровадження міжпредметної інтеграції на уроках української мови в старших класах [Текст] / Марія Коваль // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- міжпредметна інтеграція -- проектна діяльність
Анотація: Висвітлено сутність поняття методу проектів на засадах міжпредметної інтеграції, проаналізовано переваги методу проектів, описані етапи проектної роботи, розроблено шляхи підготовки учителя до проведення проектної роботи на засадах міжпредметної інтеграції в старших класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)