Омельчук, С. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика Кл.слова (ненормовані): рівні сформованості дослідницьких умінь і навичок учнів -- інтенсивна мисленнєва активність учнів -- шляхи підвищення рівня сформованості дослідницьких умінь і навичок -- види дослідницьких завдань -- основні чинники розвитку в учнів дослідницьких здібностей під час вивчення морфології Анотація: У статті проаналізовано стан розробки проблеми навчання морфології в сучасній основній школі на засадах дослідницького підходу за результатами анкетного опитування вчителів української мови й літератури шкіл з навчанням українською мовою. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Омельчук, С. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика Кл.слова (ненормовані): навчальна задача -- навчальне завдання -- дослідницьке завдання -- етапи виконання дослідницького завдання -- класифікація дослідницьких завдань з морфології -- функції дослідницьких завдань Анотація: У статті визначено сутнісні характеристики дослідницьких завдань з морфології української мови, запропоновано класифікацію їх за основними параметрами, розкрито особливості функцій, які виконують дослідницькі завдання в процесі навчання української мови в основній школі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нечипоренко, К. Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи [Текст] / Катерина Нечипоренко> // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 55-57. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Українська мова--Морфологія--Методика Кл.слова (ненормовані): інтелектуально-творчі уміння молодших школярів -- фактори власної активної особистості -- іменник Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття "інтелектуально-творчі уміння молодшого школяра"; визначено чинники, які впливають на розвиток зазначених умінь; охарактеризовано фактори активності особистості як провідні у розвитку інтелектуально-творчих умінь; наведено приклади завдань, які сприятимуть розвитку інтелектуально-творчих умінь на уроках української мови у 3 класі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Медведєва, Н. Узагальнення і систематизація вивченого про дієслово : українська мова : 7 клас [Текст] / Ніна Медведєва> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 39-40 Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): дієслово як частина мови Анотація: Мета запропонованого уроку - узагальнити знання про дієслово як частину мови, формувати правописні вміння, розвивати усне й писемне мовлення учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1) |
Комнацька, В. Урок української мови з елементами інтеграції в 4 класі [Текст] / Валентина Комнацька> // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 3-5. Рубрики: Українська мова--Урок Українська мова--Морфологія--Методика Кл.слова (ненормовані): дієслова -- дієслова-антоніми -- дієслова-синоніми Анотація: Запропоновано розробку уроку з української мови для 4 класу за темою "Дієслова, що означають завершину і незавершину дію. Вживання дієслів-синонімів і дієслів-антонімів у мовленні. Т. Шевченко - співець краси рідного краю". |
Зінченко, Н. Дієслово як частина мови (3 клас) [Текст] / Наталія Зінченко, Наталія Коваленко> // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 16-18. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок Українська мова--Морфологія--Методика Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- початкова школа -- дієслово Анотація: Надано план-конспект уроку з української мови для учнів 3 класу, мета якого - повторити та розширити знання учнів про дієслово; формувати вміння розпізнавати дієслово у мовленні; формувати конунікативну компетентність; виховувати дбайливе ставлення до тварин. Дод.точки доступу: Коваленко, Наталія Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
До розділу Морфологія" [Текст] / Олена Горошкіна, Ольга Караман, Наталія Мордовцева, Людмила Попова> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 53 Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика Кл.слова (ненормовані): лінгвістичні мініатюри -- дієвідміни -- вигук Анотація: На допомогу вчителю української мови запропоновано зразки лінгвістичних мініатюр за певними мовними темами, із завданнями для учнів. Дод.точки доступу: Горошкіна, О.; Караман, О.; Мордовцева, Н.; Попова, Л. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Логвиненко, Н. Підсумковий урок з теми "Правопис прикметників" [Текст] : українська мова : 6 клас / Наталія Логвиненко> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 29-35 Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): узагальнення і систематизація знань -- прикметникові форми -- складні прикметники -- художник С. І. Васильківський Анотація: Подано розробку уроку, мета якого наступна: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми "Правопис прикметника"; повторити правопис прикметникових суфіксів, прізвищ прикметникової форми; розвивати мислення та мовлення учнів; виховувати любов до природи рідного краю, формувати естетичні почуття. Дод.точки доступу: Васильківський, Сергій Іванович (український живописець, пейзажист ; 1854-1917) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
5 цікавих фактів про українську морфологію [Текст]> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10. - С. 10-11 : ілюстр. Рубрики: Морфологія українська--Методика викладання Українська мова--Морфологія--Методика Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): морфологія -- частини мови -- принципи класифікації |