Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 9-13. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Стилістика--Методика Українська мова--Лексикологія--Методика Українська мова--Фразеологія--Методика Кл.слова (ненормовані): стилістика -- стилістичні особливості -- лексика обмеженого вжитку -- діалектизми -- історизми -- архаїзми -- неологізми -- фразеологічні звороти Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети й сфери спілкування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лобчук, О. Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту [Текст] / Олена Лобчук> // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Українська мова--Стилістика--Методика Кл.слова (ненормовані): стилі текстів -- художній стиль -- науковий стиль -- мовленнєва ситуація Анотація: В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Деркач, О. Зміст і структура текстів різних стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри [Текст] : українська мова : 11 клас / Олена Деркач> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 33-37. Рубрики: Українська мова--Стилістика--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтований урок -- стиль мови -- стиль мовлення -- стилістика мовлення -- жанри -- стилістичний аналіз висловлення -- українська народна вишивка -- історія українського стилю Анотація: Мета поданого уроку полягає в наступному: систематизувати й узагальнити відомості про стиль мови і стиль мовлення; поглиблювати знання учнів про зміст і структуру текстів різних стилів, їх основні жанри та мовні засоби; формувати практичні вміння і навички стилістичного аналізу висловлення; розвивати мовленнєво-мисленнєві вміння здійснювати компаративний аналіз текстів різних стилів, досліджувати мовний матеріал; виховувати в школярів почуття поваги до рідної мови та своєї Батьківщини засобами мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |