Ковалик, В. І. (учитель образотворчого мистецтва, трудового навчання "НВК СЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ", с. Великополе, Яворівський р-н, Львівська обл.). Життя та творчий шлях Т. Г. Шевченка. Знайомство з образотворчою спадщиною Т. Г. Шевченка [Текст] : образотворче мистецтво 6 клас / В.І. Ковалик> // Мистецтво в школі. - 2015. - №3. - С. 14-17 Рубрики: Розробки уроків--Образотворче мистецтво Уроки--Ігрові методи навчання Кл.слова (ненормовані): Вправа "Мої очікування" -- урок-гра Замовлені прим-ки для відділів: ВМ |
Пилюченко, Валентина. Ігрові елементи на уроках зарубіжної літератури [Текст] : із досвіду роботи / В. Пилюченко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 9. - С. 63-73. - Продовж. в № 10. - С.60-73 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи--Україна Уроки--Ігрові методи навчання Кл.слова (ненормовані): кросворди -- казки -- головоломки-вікторини Анотація: Гра стимулює допитливість. У грі учні вчаться логічно висловлювати свої думки, послідовно діяти, бути спостережливими, у них виробляються звички зосереджуватися, думати самостійно, розвиваються увага, потяг до знань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Колб, Ліз (професор педагогічної освіти в Університеті штату Мічіган, США). Ігрофікація навчання.Додайте гри до своїх уроків [Текст] / Л. Колб ; пер. та літ.обробка Н. В. Третякової> // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 2. - С. 22-23 Рубрики: Уроки--Ігрові методи навчання Гра--Навчання Анотація: Секрети залучення ігор у навчання. Дод.точки доступу: Третякова, Н.В. \пер. та літ.обробка.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Барнінець, О. В. Люблінський сейм 1569 року [Текст] : рольова гра на уроці історії / О. В. Барнінець> // Все для вчителя. - 2017. - № 4. - С. 51-52 Рубрики: Викладання історії в школі--Історія України Уроки--Ігрові методи навчання |
Сорока, Валентина. Щоб не стояти перед класом "папуг" [Текст] : учимо мислити / Валентина Сорока > // Освіта України. - 2018. - 1 жовт. (№ 38). - С. 12-13 : фот. Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення Уроки--Ігрові методи навчання Критичне мислення--Методи навчання--Уроки--Учні Анотація: Уроки, спроектовані з використанням технологій розвитку критичного мислення учнів, насправді "влучають" у набагато більшу кількість цілей. І насамперед - змінюють стиль викладання та взаємодії у класі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |