Гузь, О. О. Японські народні казки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 10-12. Рубрики: Фольклор--Казки--Японія Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): національний колорит -- любов до праці -- кмітливість -- ставлення до природи -- компаративний аналіз японської та німецької казок -- "Хлопчик-Мізинчик" Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: здійснити аналітичне дослідження японської народної казки "Хлопчик-Мізинчик", зробити компаративний аналіз з німецькою однойменною казкою; розкрити секрет популярності образу, який уславлює собою силу розуму та духу людини у важких життєвих ситуаціях; формувати в учнів сталий інтерес до фольклору різних народів. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Бондарук, Л. М. Секрети японської казки [Текст] : [урок за темою "Японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-Персик". Національний колорит японських казок. Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро"] / Л. М. Бондарук> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - 63- С. 3 обкл. Рубрики: Фольклор--Казки--Японія Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): японська культура -- давні японські традиції -- особливості казки -- алегорія -- любов до природи Анотація: Запропоновано розробку уроку за темою "Японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-Персик". Національний колорит японських казок. Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро". Мета заняття - ознайомити учнів із своєрідністю японської культури, поглибити знання про казки як жанр фольклору; формувати в учнів уміння цілісного аналізу тексту, навички виразного читання; формувати почуття дружби і краси. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |