Григорчук, Олександр.
    Урок розвязування фізичних задач на будівельну тематику [Текст] / О. Григорчук // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 1. - С. 3-6 : мал. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Кл.слова (ненормовані):
Фізичні задачі, "тверді тіла", фізичні знання, фізичне мислення
Анотація: Подано приклади розвязування фізичних задач на будівельну тематику.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Соколов , Євгеній.
    Правило трьох векторів у статиці [Текст] / Є. Соколов // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 1. - С. 29-32 : мал. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Кл.слова (ненормовані):
Рівновага матеріальної точки, рівновага тіла, задачі
Анотація: Запропоноване Правило трьох векторів дає змогу не тільки ефективно розвязувати деякі задачі статики, а й усі задачі шкільної статики. Подано приклади розвязування задач з даної теми.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Тищенко, Ірина.
    Модель організації діяльності учнів із розв'язування задач на уроках фізики / І. Тищенко // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 17-19. - бібліогр. в кеінці ст.
ББК 22.3
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Кл.слова (ненормовані):
Розвиток освіти, Концепція профільного навчання, інформаційні технології
Анотація: В статті подано опис моделі організації діяльності учнів під час розвязування задач на уроках фізики у класах різного профілю, яка грунтується на властивостях педагогічної технології, сприяє формуванню в учнів алгоритмічних і евристичних способів дій в умовах профільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Покришень, Дмитро Анатолійович.
    Розвязування творчих експериментальних задач з фізики / Д. А. Покришень // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2012. - № 7. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст. (0 назв)
ББК 22.3
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
   Інформаційні технології--На уроках фізики

Кл.слова (ненормовані):
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЗАДАЧІ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ GRAN1
Анотація: Взаємодія і переплетення різних галузей людської діяльності є беззаперечним фактом. Швидкий розвиток інформаційних технологій сприяє їх проникненню у гуманітарні та природничо-математичні науки, дозволяє проводити моделювання різноманітних явищ. Дана стаття присвячена розв’язанню експериментальних творчих фізичних задач за допомогою програмного засобу GRAN1.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Григорчук, Олександр.
    Задача: мета і спосіб розв'язування, аналіз розв'язку [Текст] / Олександр Григорчук // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Анотація: Рекомендації щодо розв'язання задач з курсу загальної фізики


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Гладун, Тетяна.
    Роль конструктивних задач з фізики у формуванні продуктивного мислення майбутніх екологів [Текст] / Тетяна Гладун // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2018. - № 1. - С. 21-25. - Бібліогр.: с. 25
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Кл.слова (ненормовані):
технічна творчість -- раціонально-винахідницькі проблеми -- технічна суперечність завдань -- фізичні проблеми -- фізичний зміст завдань -- фізичні задачі -- зв'язки фізики з життям -- колективний аналіз -- педагогічна доцільність -- класифікація фізичних задач


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Редько, Григорій.
    Задача в задачі [Текст] / Г. Редько // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 24-25. - Бібліогр. : 1 назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Анотація: В публікації піде мова про метод формування у школярів природничо-наукового мислення через фізичні задачі, які можуть стати суттєвим поштовхом і мотивом організації пізнавальної діяльності учнів під керівництвом учителя.


Дод.точки доступу:
Толпекіна, Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Калашник, Ірина.
    Роль і місце задач з фізики в навчальному процесі [Текст] / І. Калашник // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 33-43. - Бібліогр. 3 назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Анотація: В публікації подано алгоритм, не тільки розвязування а й складання і формулювання нових навчальних задач. Якщо учні навчаться складати задачі і розробляти алгоритми їх розв‘язання, постійно використовуватимуть, закріплюватимуть і вдосконалюватимуть ці вміння під час вивчення інших предметів то в них буде сформований правильний підхід до складання і розвязування задач, вироблно стійкі вміння розв‘язувати будь-які задачі, у т. ч. й професійні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бондар, Юлія.
    Креативність як необхідна умова успішного складання ЗНО з фізики на прикладі розвязування якісних задач [Текст] / Ю. Бондар, М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2020. - № 4. - С. 24-27. - Бібіліогр. : назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач


Дод.точки доступу:
Чумак, Микола

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)