Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 1. - С. 66-80 Рубрики: Школярі--Навчальна діяльність Кл.слова (ненормовані): мотив -- мета -- рівні -- сформованості Анотація: Систематизовано уявлення щодо основних компонентів навчальної діяльності : мотиву, мети, навчальних дій, дій контролю і оцінки. Виділено та описано рівні сформованості кожного з цих компонентів окремо : від найнижчих, найбільш складних та досконалих. Розглянуто як істотні, глибинні характеристики цих рівнів, так і поверхневі, зовнішньо спостережувані прояви, а також умови переходу з одного рівня на інший та перепони, що заважають тому переходу. Представлено дані щодо нерівномірності розвитку окремих компонентів навчальної діяльності у молодших школярів. Дод.точки доступу: Репкин, В. В.; Репкина, Г. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |