STEM-освіта - шлях до майбутнього. ХХІ ст. [Текст]> // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 9. - С. 16-19. - Зміст: Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік Рубрики: STEM-освіта--Перспективи Загальноосвітні навчальні заклади--Позашкільні навчальні заклади--STEM-освіта --Методичні рекомендації--Україна Кл.слова (ненормовані): лідери STEM-освіти -- варіації STEM-освіти -- нормативна база -- навчально-методична робота -- професійна майстерність педагогів Анотація: Світ високих технологій потребує фахівців, які уміють працювати на межі різних дисциплін, розв'язувати складні інженерні задачі, працювати в команді, мають навички критичного мислення. Спеціалісти майбутнього повинні мати відповідний багаж знань з природничих наук, технологій, інженерії, математики. Держави, орієнтовані на технологічний прогрес, першими усвідомили цю проблему. Так виник новий тренд в освіті - STEM. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Матат, Дарина. Кейси для STEM-уроків [Текст] : міжнародна конференція / Дарина Матат> // Освіта України. - 2018. - 26 листоп. (№ 46). - С. 10 Рубрики: STEM-освіта--Перспективи Міжнародні конференції--Освіта--Киів, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): Міжнародна науково-практична конференція " STEM-освіта." Анотація: Реалізація Програми дій STEM-освіти в Україні передбачає створення Всеукраїнської мережі STEM-центрів і лабораторій. STEM-освіта є передумовою зростання економіки у кожній країні, визначає стратегічний розвиток і створює робочі місця. На конференції були представлені передові практики впровадження STEM-напрямів у закладах освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |