STEM-освіта - шлях до майбутнього. ХХІ ст. [Текст] // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 9. - С. 16-19. - Зміст: Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік
Рубрики: STEM-освіта--Перспективи
   Загальноосвітні навчальні заклади--Позашкільні навчальні заклади--STEM-освіта --Методичні рекомендації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
лідери STEM-освіти -- варіації STEM-освіти -- нормативна база -- навчально-методична робота -- професійна майстерність педагогів
Анотація: Світ високих технологій потребує фахівців, які уміють працювати на межі різних дисциплін, розв'язувати складні інженерні задачі, працювати в команді, мають навички критичного мислення. Спеціалісти майбутнього повинні мати відповідний багаж знань з природничих наук, технологій, інженерії, математики. Держави, орієнтовані на технологічний прогрес, першими усвідомили цю проблему. Так виник новий тренд в освіті - STEM.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Матат, Дарина.
    Кейси для STEM-уроків [Текст] : міжнародна конференція / Дарина Матат // Освіта України. - 2018. - 26 листоп. (№ 46). - С. 10
Рубрики: STEM-освіта--Перспективи
   Міжнародні конференції--Освіта--Киів, місто (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
Міжнародна науково-практична конференція " STEM-освіта."
Анотація: Реалізація Програми дій STEM-освіти в Україні передбачає створення Всеукраїнської мережі STEM-центрів і лабораторій. STEM-освіта є передумовою зростання економіки у кожній країні, визначає стратегічний розвиток і створює робочі місця. На конференції були представлені передові практики впровадження STEM-напрямів у закладах освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)