Вихристюк, Мирослава.
    Діти з особливими потребами [Текст] : практичний семінар для батьків / Мирослава Вихристюк // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 82-84
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--Виховання
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- інклюзивна освіта






    Ілляшенко, Тамара.
    Дитина з гіперактивним розладом [Текст] : особливості психологічного супроводу / Тамара Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 86-97. - Бібліогр.: с. 97.
УДК
Рубрики: Школярі--Розлади поведінки--Психологічна допомога--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- гіперактивні діти
Анотація: Взаємодія психологів, медиків, педагогів навчального закладу і сім'ї у забезпеченні оптимальних умов навчання і розвитку дітей з гіперактивним розладом.






    Петровська, О. В.
    Основні проблеми та особливості психічного розвитку дітей з раннім дитячим аутизмом (РДА) [Текст] / О. В. Петровська, Л. П. Шкребтієнко // Вісник. - 2017. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: с. 72
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Аутизм
Кл.слова (ненормовані):
ознаки аутизму -- діти аутисти -- класифікація раннього дитячого аудизму -- корекція аутизму


Дод.точки доступу:
Шкребтієнко, Л. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кисельова, Ольга.
    Розвиток тактовної взаємодії [Текст] : особливості роботи психолога з інклюзивними дітьми / Ольга Кисельова // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 64-69 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Діти з патологічними відхиленнями--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психологія навчання -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)