Вихристюк, Мирослава. Діти з особливими потребами [Текст] : практичний семінар для батьків / Мирослава Вихристюк> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 82-84
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- інклюзивна освіта |
Ілляшенко, Тамара. Дитина з гіперактивним розладом [Текст] : особливості психологічного супроводу / Тамара Ілляшенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 86-97. - Бібліогр.: с. 97.
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- гіперактивні діти Анотація: Взаємодія психологів, медиків, педагогів навчального закладу і сім'ї у забезпеченні оптимальних умов навчання і розвитку дітей з гіперактивним розладом. |
Петровська, О. В. Основні проблеми та особливості психічного розвитку дітей з раннім дитячим аутизмом (РДА) [Текст] / О. В. Петровська, Л. П. Шкребтієнко> // Вісник. - 2017. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: с. 72
Кл.слова (ненормовані): ознаки аутизму -- діти аутисти -- класифікація раннього дитячого аудизму -- корекція аутизму Дод.точки доступу: Шкребтієнко, Л. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кисельова, Ольга. Розвиток тактовної взаємодії [Текст] : особливості роботи психолога з інклюзивними дітьми / Ольга Кисельова> // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 64-69 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психологія навчання -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |