Єлейко, Маріанна. Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення [Текст] / М. Єлейко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 127-146. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальна психологія--Соціальне самопочуття--Деприваційний підхід Анотація: Розглядається соціальне самопочуття населення у суспільствах, що трансформуються крізь призму соціальної депривації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єлейко, Маріанна. Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття / М. Єлейко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 138-162. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальні явища--Соціальне самопочуття--Вивчення--Підходи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Єлейко, Маріанна. Просторово-часова модель дослідження соціального самопочуття [Текст] / Маріанна Єлейко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 94-109. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціологія суспільства--Соціальне самопочуття Кл.слова (ненормовані): соціальна депривація -- соціальне порівняння -- стереотипи сприйняття -- суб’єктивний простір -- суб’єктивний час Анотація: У статті запропоновано концептуальний підхід до дослідження соціального самопочуття людей через вивчення їхнього суб’єктивного простору і часу. Побудова теоретичної моделі дослідження здійснюється на основі таких механізмів, як соціальна депривація, соціальне порівняння. |