Єфремова, Г. Л.
    Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву [Текст] / Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 8. - С. 14-19 : табл., фот. - Далі буде
Рубрики: Дитяча психологія--Агресія--Насильство
   Загальноосвітні навчальні заклади--Насильство--Ознаки та специфіка--Види

Кл.слова (ненормовані):
кібербулінг -- приховане знущання -- психологічний шкільний булінг -- фізичний булінг -- вербальний булінг -- образливі жести -- залякування -- ізоляція -- вимагання -- пошкодження майна
Анотація: Насильство може чинитися як дорослими щодо дітей, так і самими дітьми відносно одне одного. Оскільки діти проводять багато часу саме в навчальних закладах. то школи мають відігравати одну з ключових ролей у справі захисту дітей від насильства.Назва "булінг" походить від англійського слова bylly, яке означає хуліган, забіяка, людина, яка використовує свою силу і владу, щоб налякати, або заподіяти шкоду слабшим людям.Поняття булінг означає агресивну поведінку однієї людини відносно іншої.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Єфремова, Г. Л.
    Причини та наслідки шкільного булінгу [Текст] : поради психолога / Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 37-42 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз
   Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія

   Неповнолітні--Протиправна поведінка--Профілактика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- девіантна поведінка -- жорстокі ігри -- соціально-психологічна книза -- асоціальна поведінка -- суїцидальні думки -- булі-агресори -- аутичне відхилення
Анотація: Проблема шкільного булінгу вимагає системного й комплексного розгляду її як суспільно багатоаспектного явища. Саме тому й підхід до її розв'язання повинен бути системним і комплексним. Ця проблема вимагає залучення до її вирішення не тільки вчителів, фахівцівпсихологічної служби школи, батьків, громадськості, засобів масової інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Єфремова, Г. Л.
    Профілактика насильства в сім’ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова // Виховна робота в школі. - 2018. - № 3. - С. 36-39
Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я
Кл.слова (ненормовані):
насильство над дитиною -- булінг -- фемінінність -- маскулінність
Анотація: Матеріал статті дозволяє розширити поінформованість із проблем насильства над дитиною в сім’ї та шкільному середовищі, визначає шляхи попередження булінгу в освітніх закладах, висвітлює сутність, види та принципи профілактики насильства, розкриває особливості формування ненасильницької поведінки особистості засобами корекційно-профілактичних програм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Єфремова, Г. Л.
    Профілактика насильства в сім'ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова // Виховна робота в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-46
Рубрики: Виховання--Превентивне
   Психологія--Корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
насильство в сім'ї -- сімейне насильство -- дитяча жорстокість -- види насильства -- причини насильства -- теорії насильства -- агресивна поведінка -- фрустрація -- фізичне насильство -- сексуальне насильство -- психологічне насильство -- батьківські обов'язки -- неблагополучні сім'ї -- фактори ризику насильства -- шкільне насильство -- насильницька поведінка -- шкільний булінг -- види булінгу -- агресор -- жертва
Анотація: Репрезентовано різні теорії до розуміння поняття насильства, ознайомлено з видами насильства над дітьми в сім’ї, розкрито фактори ризику насилля над дитиною в сім’ї, висвітлено вплив сімейного насильства на особистісний розвиток дитини, з’ясовано чинники виникнення насильницької поведінки, подано рекомендації з профілактики шкільного насильства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)