Єфремова, Г. Л. Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву [Текст] / Г. Л. Єфремова> // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 8. - С. 14-19 : табл., фот. - Далі буде Рубрики: Дитяча психологія--Агресія--Насильство Загальноосвітні навчальні заклади--Насильство--Ознаки та специфіка--Види Кл.слова (ненормовані): кібербулінг -- приховане знущання -- психологічний шкільний булінг -- фізичний булінг -- вербальний булінг -- образливі жести -- залякування -- ізоляція -- вимагання -- пошкодження майна Анотація: Насильство може чинитися як дорослими щодо дітей, так і самими дітьми відносно одне одного. Оскільки діти проводять багато часу саме в навчальних закладах. то школи мають відігравати одну з ключових ролей у справі захисту дітей від насильства.Назва "булінг" походить від англійського слова bylly, яке означає хуліган, забіяка, людина, яка використовує свою силу і владу, щоб налякати, або заподіяти шкоду слабшим людям.Поняття булінг означає агресивну поведінку однієї людини відносно іншої. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єфремова, Г. Л. Причини та наслідки шкільного булінгу [Текст] : поради психолога / Г. Л. Єфремова> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 37-42 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія Неповнолітні--Протиправна поведінка--Профілактика--Україна Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- девіантна поведінка -- жорстокі ігри -- соціально-психологічна книза -- асоціальна поведінка -- суїцидальні думки -- булі-агресори -- аутичне відхилення Анотація: Проблема шкільного булінгу вимагає системного й комплексного розгляду її як суспільно багатоаспектного явища. Саме тому й підхід до її розв'язання повинен бути системним і комплексним. Ця проблема вимагає залучення до її вирішення не тільки вчителів, фахівцівпсихологічної служби школи, батьків, громадськості, засобів масової інформації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єфремова, Г. Л. Профілактика насильства в сім’ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова> // Виховна робота в школі. - 2018. - № 3. - С. 36-39 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): насильство над дитиною -- булінг -- фемінінність -- маскулінність Анотація: Матеріал статті дозволяє розширити поінформованість із проблем насильства над дитиною в сім’ї та шкільному середовищі, визначає шляхи попередження булінгу в освітніх закладах, висвітлює сутність, види та принципи профілактики насильства, розкриває особливості формування ненасильницької поведінки особистості засобами корекційно-профілактичних програм. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єфремова, Г. Л. Профілактика насильства в сім'ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова> // Виховна робота в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-46 Рубрики: Виховання--Превентивне Психологія--Корекційна робота Кл.слова (ненормовані): насильство в сім'ї -- сімейне насильство -- дитяча жорстокість -- види насильства -- причини насильства -- теорії насильства -- агресивна поведінка -- фрустрація -- фізичне насильство -- сексуальне насильство -- психологічне насильство -- батьківські обов'язки -- неблагополучні сім'ї -- фактори ризику насильства -- шкільне насильство -- насильницька поведінка -- шкільний булінг -- види булінгу -- агресор -- жертва Анотація: Репрезентовано різні теорії до розуміння поняття насильства, ознайомлено з видами насильства над дітьми в сім’ї, розкрито фактори ризику насилля над дитиною в сім’ї, висвітлено вплив сімейного насильства на особистісний розвиток дитини, з’ясовано чинники виникнення насильницької поведінки, подано рекомендації з профілактики шкільного насильства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |