Акіншина, В. В. Ці прекрасні Тварини. План-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 3 (березень). - С. 15-18 Рубрики: Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Уроки--Я і Україна Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект уроку. Мета: розширювати та уточнювати знання учнів прорізноманітність тварин, які об’єднуються в групи: комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи,звірі; умови їх проживання, вчити наводитиприклади і розпізнавати тварин найближчогооточення, формувати вміння порівнювати тварин, групувати їх за способом пересування,формувати поняття «Свійські та дикі тварини»;сприяти розвитку спостережливості; розвивати та коригувати: логічне мислення,уяву, пам’ять, мовлення, просторове орієнтування; виховувати: любов до живої природи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! Виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 4 (квітень). - С. 24-26 : ілюстр. Рубрики: Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета заходу: розширити та корегувати дрібну моторику рук, просторову орієнтацію, уявлення дітей про поняття «герой, героїзм»; вчити визначати риси героїчної людини; закріпити знання про символи України, формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина й патріота України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, діалогічне мовлення, вміння контролювати і аналізувати свої та чужі вчинки; виховувати шану до героїв, що боролись за Україну, почуття національної гордості, любові до рідного краю, спонукати до самовдосконалення, прагнути бути людиною, здатною гідно існувати й самореалізуватися за складних реалій XXI століття. Дод.точки доступу: Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Акіншина, В. В. Подорож у минуле Харкова. Видатні харків'яни. Виховна година 4-го класу з порушенням опорно-рухового апарату [Текст] / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 5 (травень). - С. 18-21 : ілюстр. Рубрики: Міста українські--Історія--Харків, місто (Україна) Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити знання учнів про Батьківщину, символіку країни; розширити знання про історичне минуле Харкова, про видатних харків'ян, на честь яких названо вулиці, музеї, станції метро; повідомити про їхні внески для розвитку України; розвивати мислення учнів, зв'язне мовлення, увагу , пам'ять, спостережливість; виховувати почуття любові до рідного міста; підвищувати інтерес до вивчення історії міста, повагу до харків'ян, почуття національної гордості та гідності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 11-13 : рис. Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Ігрові форми навчання Квести Кл.слова (ненормовані): квест-ігри -- українська мова -- мовленнєва підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |