Батаєва, Катерина.
    Соціальна феноменологія кіберкомунікації [Текст] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 52-66
Рубрики: Комунікації кібернетичні--Феноменологічний аналіз
Анотація: Здійснено феноменологічний аналіз кіберкомунікації on-line з використанням методу А. Шютца.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Батаєва, Катерина.
    "Фотознімки" думки Ж. Бодріяра / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 58-73. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 87
Рубрики: Філософи французькі--Бодріяр Ж.--Погляди, 20 ст.


Дод.точки доступу:
Бодріяр, Жан (французький філософ, культуролог, соціолог і публіцист ; 1929-2007) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Батаєва, Катерина.
    Соціальна герменевика on-line [Текст] / Катерина Батаєва // Філософська думка. - 2013. - № 2. - С. 103-117. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 87.6
Рубрики: Соціальна філософія--Глобалізація--Проблема комунікації
Кл.слова (ненормовані):
дигітальна герменевтика -- кібер-комунікації -- інтерпретативні практики
Анотація: Автор статті досліджує герменевтику, яка вивчає електронні тексти on-lain.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Батаєва, Катерина.
    Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] / Катерина Батаєва, Катерина Макаренко, Юлія Полякова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Літературне читання--Підручники--Мотив-аналіз--Україна
Кл.слова (ненормовані):
мотив поведінки -- досягнення -- аффіліація -- влада -- контент-аналіз -- уникання невдачі -- самореалізація -- мотив-аналіз
Анотація: У статті подано методику і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклеланда (1971–1998). Мотив-аналіз як різновид контент-анализу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різноманітних мотив-ситуацій. Як основні категорії мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, проаналізовані Д. Макклеландом (досягнення, аффіліації, позитивної та негативної влади, уникання невдачі), а також мотиви самореалізації та відмови від аффіліації. У результаті проведення мотив-аналізу українських підручників з літературного читання для 2-5-го класів було виявлено позитивну мотив-тенденцію (базовим мотивом, що найчастіше відтворюється в дискурсивному просторі навчальної літератури, виявився мотив аффіліації) і негативні мотив-тенденції (низький рівень репрезентованості мотивів досягальності та самореалізації у шкільних підручниках; відносно висока частота використання негативного мотиву влади (що виявляється в акціях насильства, авторитаризму) і мотиву уникання невдачі).


Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина; Полякова, Юлія; Маккеланд, Девід (американський психолог ; 1917-1998) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)