Башинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220 Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): машинобудування -- маркетингові комунікації -- інноваційні чинники Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Башинська, І. О.. Характеристика новітніх маркетингових комунікацій з позиції використання їх для промислових підприємств [Текст] / І. О. Башинська> // Проблеми науки. - 2013. - № 6. - С. 31-37. - Библиогр.: с. 37 (11 назв.) Рубрики: Мобільний маркетинг Соціальні мережі Партизанський маркетинг Кл.слова (ненормовані): "Комунікація ближнього поля" -- QR-код -- Вluetooth-маркетинг -- Флешмоб Анотація: У статті розглянуто новітні маркетингові комунікації: визначено їхню сутність, особливості та перспективи використання. Проаналізовано, які з них відповідають потребам промислових підприємств, та надано рекомендації щодо їх використання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Башинська, І. О. Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / І. О. Башинська> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв Рубрики: Економіка промислового підприємства в Україні--Маркетинг на підприємстві--Маркетингові комунікації в соціальних мережах--Репутаційний менеджмент Інформаційні технології в економіці Анотація: У статті розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |