Биков, В. Ю.
    Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України [Текст] / В. Ю. Биков // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 28-33
ББК 74
Рубрики: Інформаційні технології--Освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Биков, В. Ю.
    Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.53
Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології
   Інформатика--Електронні засоби навчання

   Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
електронний освітній ресурс -- цифрові освітні ресурси -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: В статті розповідь йде про електронні освітні ресурси, їх класифікацію, напрями використання.


Дод.точки доступу:
Лапінський, В. В.


32.81-773710

    Гуржій, А. М.
    Навчальна програма інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу / ред. А. М. Гуржій, ред. В. Ю. Биков // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 6. - С. 3-14
ББК 32.81
Рубрики: Інформатика--Планування учбового процесу
Кл.слова (ненормовані):
навчальна програма з інформатики
Анотація: Ця програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і спрямована на реалізацію мети і завдань освітньої галузі "Технології", визначених у ньому. Вона розрахована на учнів, які не вивчали інформатику в початковій школі. Програма призначена для переважного використання у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу і спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах, класах з поглибленим вивченням окремих предметів, зокрема природничо-математичного спрямування.


Дод.точки доступу:
Биков, В. Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Биков, В. Ю.
    Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України [Текст] / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрова трансформація--Освіта і наука--Електронні освітні ресурси--Україна
Анотація: Обгрунтовуються пріоритети, технологічні принципи побудови інформаційно-освітнього середовища та окреслено актуальні завдання розроблення комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)