Биков, В. Ю. Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України [Текст] / В. Ю. Биков> // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 28-33 Рубрики: Інформаційні технології--Освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Інформатика--Електронні засоби навчання Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): електронний освітній ресурс -- цифрові освітні ресурси -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: В статті розповідь йде про електронні освітні ресурси, їх класифікацію, напрями використання. Дод.точки доступу: Лапінський, В. В. |
32.81-773710 Гуржій, А. М. Навчальна програма інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу / ред. А. М. Гуржій, ред. В. Ю. Биков> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 6. - С. 3-14 Рубрики: Інформатика--Планування учбового процесу Кл.слова (ненормовані): навчальна програма з інформатики Анотація: Ця програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і спрямована на реалізацію мети і завдань освітньої галузі "Технології", визначених у ньому. Вона розрахована на учнів, які не вивчали інформатику в початковій школі. Програма призначена для переважного використання у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу і спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах, класах з поглибленим вивченням окремих предметів, зокрема природничо-математичного спрямування. Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Биков, В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України [Текст] / В. Ю. Биков> // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Цифрова трансформація--Освіта і наука--Електронні освітні ресурси--Україна Анотація: Обгрунтовуються пріоритети, технологічні принципи побудови інформаційно-освітнього середовища та окреслено актуальні завдання розроблення комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |