Бондаренко, Ю. І. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 6. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Уроки--Українська література--Конфлікти Анотація: Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту,, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми Є примірники у відділах: ВДГН (29.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Бондаренко, Ю. І. Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): концептуально-образний аналіз -- пообразний аналіз -- проблемно-тематичний аналіз -- індивідуальна характеристика -- групова характеристика -- порівняльна характеристика -- компетентності -- система уроків Анотація: У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Ю. І. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло") / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Українська література--Куліш Микола Гурович (1892-1937 рр.) Письменники українські, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): компетентності -- система уроків -- етапи впровадження -- методичний алгоритм -- сюжетно-концептуальний аналіз Анотація: У статті запропонована методика опрацювання літературного твору на основі концептуально-жанрового аналізу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює необхідні компетентності, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний алгоритм проведення, ілюструє свої роздуми методичним матеріалом, присвяченим аналізу сатиричної комедії М. Куліша "Мина Мазайло". Дод.точки доступу: Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Ю. І. Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Романи українські--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Персоналії, 20 ст. Уроки--Українська література, 20 ст. Анотація: У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів- персонажів на основі психології вчинку. Автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, виявлення його духовного потенціалу через осмислення учнями зображених дій. Дод.точки доступу: Ткач, Дмитро Васильович (1912-1993) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Ю. І. Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Літературні персонажі--Українська література--Аналіз Кл.слова (ненормовані): образ-персонаж -- ціннісно-цільова програма Анотація: У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми. Автор наукового матеріалу стверджує: названий підхід допомагає учням осмислити концептуальне значення літературного героя, усвідомити підпорядкованість його внутрішніх властивостей ціннісним пріоритетам, які визначив письменник. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів у зв'язках із хронотопною структурою літературного твору / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 11. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Літературні персонажі--Методика аналізу Кл.слова (ненормовані): Хронотоп Анотація: У статті сформульовано систему знань і вмінь та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою тексту. Це дозволяє формувати в учнів уявлення про літературний твір як художню цілісність та взаємопов’язаність його елементів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Ю. І. Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 4(квітень). - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Літературні персонажі--Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): літературознавча схема аналізу образів-персонажів -- позасюжетні елементи -- авторська оцінка Анотація: Статтю присвячено методиці аналізу образів-персонажів із допомогою стандартної літературознавчої схеми. У ній подано саму схему, а також систему знань і вмінь, які можна формувати з її допомогою, розглянуто різні аспекти здійснення зазначеної роботи. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Бондаренко, Ю. І. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 58-63. - Бібліогр.: с. 63. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
Кл.слова (ненормовані): аналіз -- синтез -- індукція -- дедукція -- евристичний метод -- репродуктивний метод -- дослідно-пошуковий метод -- творче читання -- дидактична структура Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Бондаренко, Ю. І. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 49-57. - Бібліогр.: с. 56 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): словесно- образний аналіз -- виразне читання -- лексико- фразеологічний коментар -- стилістичні дослідження Дод.точки доступу: Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |