Булах, Тетяна. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції [Текст] / Т. Булах> // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Видавнича справа--Розповсюдження літератури--Маркетинг Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |
Булах, Тетяна. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі [Текст] / Тетяна Булах> // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - 11-16. . - Бібліогр. в кінці ст.
Видавнича діяльність--Видавничий бізнес--Рекламні комунікації Книготоргівля--Інноваційна реклама Торгова реклама--Видавнича продукція--Видавничий бізнес Кл.слова (ненормовані): книготорговельна галузь -- інновації в рекламній галузі -- скрайбінг -- ньюсджекінг -- партизанська й вірусна реклама Анотація: Проаналізовано інновації в рекламній галузі, котрі доцільно застосовувати видавництвам, книгарням та бібліотекам. Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Булах, Тетяна. Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Тетяна Булах> // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Маркетинг--Реклама--Періодичні видання Кл.слова (ненормовані): нативна реклама Анотація: У статті розглянуто сутнісні характеристики, основні ознаки та переваги нативної реклами. Зазначено, що її створюють співробітники редакцій, а не рекламних агенств, саме тому формат і стиль викладу матеріалу не відрізняється від решти публікацій ресурсу та відповідають очікуванням цільової аудиторії. Наголошено на доцільності використання можливостей нативної реклами у просуванні електронних видань; проаналізовано досвід їх використання у видавничій сфері. Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |