Булах, Тетяна.
    Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76.17
Рубрики: Видавнича справа--Розповсюдження літератури--Маркетинг
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)





    Булах, Тетяна.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі [Текст] / Тетяна Булах // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - 11-16. . - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Видавнича справа--Видавництва--Інноваційна реклама
   Видавнича діяльність--Видавничий бізнес--Рекламні комунікації

   Книготоргівля--Інноваційна реклама

   Торгова реклама--Видавнича продукція--Видавничий бізнес

Кл.слова (ненормовані):
книготорговельна галузь -- інновації в рекламній галузі -- скрайбінг -- ньюсджекінг -- партизанська й вірусна реклама
Анотація: Проаналізовано інновації в рекламній галузі, котрі доцільно застосовувати видавництвам, книгарням та бібліотекам.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)





    Булах, Тетяна.
    Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Тетяна Булах // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Періодичні видання
Кл.слова (ненормовані):
нативна реклама
Анотація: У статті розглянуто сутнісні характеристики, основні ознаки та переваги нативної реклами. Зазначено, що її створюють співробітники редакцій, а не рекламних агенств, саме тому формат і стиль викладу матеріалу не відрізняється від решти публікацій ресурсу та відповідають очікуванням цільової аудиторії. Наголошено на доцільності використання можливостей нативної реклами у просуванні електронних видань; проаналізовано досвід їх використання у видавничій сфері.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)