Бєлікова, Юлія.
    Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Реклама
   Соціальні мережі

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- соціальний медіа маркетинг
Анотація: Про соціальний медіа маркетинг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бєлікова, Юлія.
    Вплив розширення кнопки "LIKE" FACEBOOK на оцінювання ефективності СММ кампанії [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 3. - С. 13-17 : рис. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- моніторинг емоцій -- мікроблог


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)