Бєлікова, Юлія. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Ю. Бєлікова> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Реклама Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): гендер -- соціальний медіа маркетинг Анотація: Про соціальний медіа маркетинг. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бєлікова, Юлія. Вплив розширення кнопки "LIKE" FACEBOOK на оцінювання ефективності СММ кампанії [Текст] / Ю. Бєлікова> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 3. - С. 13-17 : рис. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): соціальні мережі -- моніторинг емоцій -- мікроблог Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |