Величко, Людмила. Предметні компетенції з хімії: перше наближення [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 4. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методи навчання--Компетентнісний підхід Анотація: В статті йдеться про відбір предметного змісту освіти на компетентнісній основі та його відображення в новій редакції державного освітнього стандарту, навчальних програмах, підручниках, методичній літературі. Передусім проаналізовано стан і ступень відбиття компетентнісного підходу в нормативних документах і досвід його впровадження. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Методологічні знання в шкільному курсі хімії [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 5. - С. 8-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Хімія Освіта--Програми навчання Анотація: Пізнаваність матеріального світу належить до провідних світоглядних ідей, які реалізуються в шкільній природничій освіті. Роль хімії у пізнанні навколишнього світу розкривається у процесі ознайомлення з хімічними основами природних явищ, багатоманітністю форм і взаємозв'язків речовин. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Плахотник, Василь. Організація і структура методичної системи [Текст] / Василь Плахотник, Людмила Величко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 39-40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання--Хімія--Засоби навчання Анотація: У статті методичну систему визначено як сукупність спеціально організованих засобів навчання. Розкривається сутність категорій організація і структура методичної системи. Дод.точки доступу: Величко, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Серкіт-тренінг у навчанні хімії [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання--Хімія Анотація: У статті запропоновано такий метод навчання як серкіт-тренінг. Тренінгові програми дають змогу учням, які набули навичок під час вивчення певного розділу чи теми, застосувати ці навички в наступних розділах чи навіть у інших навчальних предметах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Методична система навчання хімії : перезавантаження [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання--Хімія Анотація: У статті ідеться про доцільність превентивного характеру методичного впливу вчителя з метою успішного функціонування методичної системи навчання хімії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Методологічні орієнтири проектування змісту навчання хімії в основній школі [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання хімії--Методологія Анотація: Першорядною метою навчання хімії в основній школі стає формування засобами предмета особистості учня, його базової культури, освоєння ним елементів наукового знання і функціональної грамотності, що є необхідними і достатніми для особистісного розвитку і життєзабезпечення. |
Величко, Людмила. Методичний коментар до програми з хімії [Текст] / Людмила Величко, Тетяна Вороненко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 11-13 Рубрики: Методика викладання хімії Анотація: Навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах грунтується на засадах неперервності, наступності цілісності природничо-наукової освіти; враховує пропедевтику хімічних знань у курсі природознавства, забезпечує можливість поглибленого профільного навчання хімії в старшій школі та самоосвіти. У статті йдеться про оновлення змісту навчальних програм з хімії та проектну діяльність учнів. Дод.точки доступу: Вороненко, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Про деякі педагогічні міфи [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічна діяльність Анотація: У статті йдеться про 4 педагогічні міфи: формування системи знань учнів, педагогічні технології, різнорівневі контрольні завдання, статистичні методи в педагогічних дослідженнях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ковтуненко, Володимир. Конформації і бар'єри циклогексану [Текст] / Володимир Ковтуненко, Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 1. - С. 2-5 Рубрики: Органічна хімія--Циклогексан Методика викладання хімії Анотація: У статті подано приклад циклогексану, форми існування яких доведено, вони характеризуються мінімумами енергії, і тому цілком справедливо іменуються конформаціями. Отже, справжніми конформаціями циклогексанового кільця є конформація "крісло" і конформація "твіст". Дод.точки доступу: Величко, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Інтегративні завдання на основі синхронічної таблиці [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання--Природничі науки Анотація: Таблицю розроблено згідно з чинними навчальними програмами з різних предметів для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона стане у пригоді вчителям з метою формування в учнів цілісного уявлення про історичну добу, коли здійснювалися відкриття у природничих науках, під час проведення інтегрованих уроків, дискусій, семінарів, створення проблемних навчальних ситуацій, організації проектної діяльності учнів, а також як довідковий матеріал. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Стрічки часу на основі синхроністичної таблиці [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 36-37 Рубрики: Природничі науки--Синхроністична таблиця Анотація: Створення стрічки часу належить до традиційних прийомів формування хронічних уявлень. Робота із стрічою часу сприяє формуванню уявлення про лінійність часу та різні проміжки часу за допомогою графічних або просторових образів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Компетентнісний і "ЗУНівський" підходи в навчанні: порівняння ознак [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 4. - С. 2-5 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання хімії--Компетентнісний підхід Анотація: Для методичної роботи в умовах компетентнісної освітньої парадигми мають бути застосовані нові методики навчання. Щоб свідомо їх застосовувати, слід розуміти відмінності між знаннєвими і компетентнісними підходами. Автор розглядає в порівнянні основні ознаки обох підходів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Календарно-тематичний план з хімії. 9 клас [Текст] / Л. Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 5. - С. 23-25 Рубрики: Календарно-тематичне планування--Хімія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Наскрізні змістові лінії в курсі хімії основної школи. "Підприємливість та фінансова грамотність" [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання хімії--Навчальна програма Анотація: У статті розглядається навчальна програма зразка 2017 року, яка містить новий структурний елемент, а саме наскрізні змістові лінії. Роль хімії як навчального предмета у формуванні фінансової грамотності не є визначальною, але під час розв'язування розрахункових задач відбувається взаємне збагачення хімічної та математичної компетентностей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ковтуненко, Володимир. Конформації і бар'єри циклогексану [Текст] / Володимир Ковтуненко, Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 3. - С. 2-8 Рубрики: Органічна хімія--Циклогексан Методика викладання хімії Анотація: У статті подано приклад циклогексану, форми існування яких доведено, вони характеризуються мінімумами енергії, і тому цілком справедливо іменуються конформаціями. Отже, справжніми конформаціями циклогексанового кільця є конформація "крісло" і конформація "твіст". Дод.точки доступу: Величко, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Про навчання хімії у старшій школі в 2018/2019 навчальному році [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 4. - С. 7-11 Рубрики: Освіта--Профільне навчання Анотація: Основним методичним орієнтиром навчання хімії у старшій школі залишається формування ключових і предметної хімічної компетентностей, які є основним орієнтиром навчання хімії на профільному рівні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Наскрізні змістові лінії курсу хімії основної школи "Громадянська відповідальність" [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 5. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання хімії--Компетентнісний підхід Анотація: Визнано, що громадянська компетентність є інтегративним утворенням і має формуватись засобами всіх навчальних предметів. Компетентнісний потенціал курсу хімії основної школи щодо розкриття громадянської відповідальності як ключової компетентності виствітлено в пояснювальній записці до навчальної програми з хімії, а ресурси курсу щодо розкриття аналогічної змістової лінії виокремлено у програмі стосовно кожної теми. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ковтуненко, Володимир. Аксіальна хіральність, або як утворюється додатковий ізомер [Текст] / Володимир Ковтуненко, Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 2-4 Рубрики: Хімія--Аксіальна хіральність Анотація: У статті розглянуто поняття хіральність, яка є основним елементом аналізу властивостей молекулярних об'єктів під час обговоренні їх просторових аспектів в органічній і неорганічній хімії. Хіральність - геометрична властивість деяких молекул і йонів. Дод.точки доступу: Величко, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Про курси за вибором з органічної хімії для профільної школи [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 10-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Біоорганічна хімія--Навчальні функції Анотація: Обґрунтовано доцільність вивчення в профільній школі курсів за вибором "Органічні речовини" та "Біоорганічна хімія". Розкрито основні функції курсів, їхній зміст і структуру. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Людмила. Органічні речовини, 11 клас [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 40-43 Рубрики: Методика навчання--Хімія--Факультативні заняття Анотація: Мета курсу за вибором "Органічні речовини" полягає в задоволенні індивідуальних освітніх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметної хімічної компетентностей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |