Ворожейкіна, О. М.
    Театральна вітальня [Текст] : середня школа / О. М. Ворожейкіна // Мистецтво в школі. - 2011. - №7. - С. 13-28. - Немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Театр--Шкільний
Кл.слова (ненормовані):
Орієнтовна структура заняття з театрального мистецтва -- Мистецтво декламації: дихання (вправи) -- Голос (вправи): сила, висота, тембр; діапазон; звучність, темп, чистота, рухливість голосу; дикція -- Рольові ігри як різновид етюдної роботи -- Різновиди театрів
Анотація: За виданням Ворожейкіна О. М. Театральна вітальня (Середня школа). - Х. : Вид. група "Основа", 2010. - 207, [1] с. - (Серія "Шкільний театр")


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Ворожейкіна, О. М.
    "Географія" шкільного класу [Текст] / О. М. Ворожейкіна // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 3. - С. 5-11(дод).
ББК 74.204
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Шкільний клас
Кл.слова (ненормовані):
психологічний простір особистості -- комфортне спілкування -- розташування учнів на уроці -- розташування учнів на лекції -- розташування учнів на семінарі
Анотація: Психологічні поради про те, що варто посадити учня в класі за іншу парту, як він раптом змінюється.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Актуальні діалоги [Текст] // Мистецтво в школі. - 2012. - №3. - С. 20-1-20-16. - Зміст: Раціональний підхід до обліку відвідування учнями уроків / А.Л. Мірошниченко. Бінарні уроки. Мета, результати та особливості / Уклад. Т.П. Левченко, С.П. Левченко. "Географія" шкільного класу / О.М. Ворожейкіна. Робота з інформацією / Н.А. Захарчук. Боремося зі стрксом / В.М. Оденцова.
ББК 74.20 + 88
Рубрики: Педагогіка--Психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Ворожейкіна, О. М.
    "Географія" шкільного класу [Текст] / О. М. Ворожейкіна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 8. - С. 20-5-20-11 . - Вкладка "Актуальні діалоги"
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія
Анотація: Багато учителів помічали, що варто посадити учня в класі за іншу парту, як він раптом змінюється. Причому змінитися можуть і його поведінка, і результативність його навчальної діяльності. Це простий і ефективний інструмент, який багато хто використовував. Стаття розглядає, як він насправді працює, як правильно його використовувати.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)