Голобородько, Є. П. Філософія діалогу в науково-педагогічній комунікації [Текст] : науковці - вчителю словеснику / Є. П. Голобородько> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 9. - С. 2-4. - Бібліогр.: с. 4. Рубрики: Українська мова--Методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голобородько, Є. П. Актуальність компаративістики у сфері сучасної освіти [Текст] / Є. П. Голобородько> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 19-21. - С. 21-24. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Освіта--Педагогічні технології--Інновації Анотація: У статті розглянуто значення компаративістики як наукового напряму сучасної педагогіки, спрямованого на розробку моделей вітчизняних освітніх систем на підставі врахування перспективного освітнього досвіду пердових та економічно спроможних країн. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голобородько, Є. П. Сучасні педагогічні технології в умовах упровадження концепції нової української школи [Текст] / Є. П. Голобородько> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 10/12. - С. 4-13. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Педагогіка--Шкільна педагогіка--Педагогічні інновації--Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): діти -- виховання -- навчання -- новітні технології Анотація: Сучасний урок – це насамперед урок, на якому вчитель використовує всі можливості учня, увесь його творчий потенціал з метою активного розумового розвитку. Тому уроки мають бути змістовними, пізнавальними, дієвими, комунікативними. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |