Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 9-15 Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 4 (квітень). - С. 13-19 : ілюстр. Рубрики: Аутизм Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: У статті розглянуто причини виникнення аутизму, диференціація та механізми аутизму. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гриш, Н. І. Працюємо з дітьми з особливими потребами [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 1(січень). - С. 9-10 Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Інклюзивна освіта Анотація: Одним із основних проблем сучасної педагогіки є проблема адаптації дітей із особливими потребами до умов навчання в освітньому закладі. В статті йдеться про оптимальні шляхи до безболісного залучення дітей у шкільний колектив, їх адаптацію до навчально-виховного процесу закладу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |