Гуржій, А. М. Завдання XXIII Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 6. - С. 33-38. - Продовж. в №7. - С.39-46 Рубрики: Інформатика--Олімпіади Дод.точки доступу: Бондаренко, В. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
32.81-773710 Гуржій, А. М. Навчальна програма інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу / ред. А. М. Гуржій, ред. В. Ю. Биков> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 6. - С. 3-14 Рубрики: Інформатика--Планування учбового процесу Кл.слова (ненормовані): навчальна програма з інформатики Анотація: Ця програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і спрямована на реалізацію мети і завдань освітньої галузі "Технології", визначених у ньому. Вона розрахована на учнів, які не вивчали інформатику в початковій школі. Програма призначена для переважного використання у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу і спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах, класах з поглибленим вивченням окремих предметів, зокрема природничо-математичного спрямування. Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
74.200.58 Г 95 Гуржій, А. М. Завдання XXIV Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 48-51 Рубрики: Інформатика--Олімпіади, конкурси, турніри Кл.слова (ненормовані): ОЛІМПІАДНІ ЗАДАЧІ Анотація: В статті наведено рекомендації щодо розв’язування завдань міднародної олімпіади з інформатики. Дод.точки доступу: Бондаренко, В. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Мультимедійні Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, його інтенсифікації та раціоналізації. Дод.точки доступу: Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аудіовізуальні електронні засоби Анотація: Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних вимог, які потрібно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог. Дод.точки доступу: Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання--Статистичні аудіовізуальні електронні засоби умовної наочності Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статистичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації. Дод.точки доступу: Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Динамічні аудіовізуальні електронні засоби Анотація: Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання та вимоги до них. Подано рекомендації з їхнього змістового наповнення. Дод.точки доступу: Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання [Текст] / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підручники--Електронні--Проблеми і завдання Анотація: Виписано змістові ознаки проблем і завдань створення електронних підручників. Визначено систему заходів, які потрібно практично реалізувати для розроблення, створення й забезпечення закладів освіти нормативними та якісними електронними підручниками. Дод.точки доступу: Топузов, О.М.; Волинський, В.П. |
Гуржій, А. М. Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус, О. С. Красовський> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні--Електронні Анотація: Виписано змістові ознаки і актуальність проблеми побудови моделі технології та методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та визначено концептуальні основи її вирішення. Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Гуржій, А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Мультимедійні Анотація: У статті виписано зміст та актуальність проблеми побудови технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів. На основі аналізу завдань освіти, теорії і практики процесу навчання встановлено, що для отримання позитивно прогнозованого результату застосування аудіовізуальних електронних засобів їх потрібно використовувати як автономні мультимедійні засоби навчання. При цьому модель технології і методики їх застосування має передбачати поетапне виконання таких навчальних дій у формі пізнавальних впливів на учнів: мотивація навчальної діяльності учнів; організація (керівництво) діяльністю учнів; котроль якості отриманих результатів; раціоналізація діяльності учнів; повторення і систематизація знань; реалізація в комплексі пізнавально-репродуктивних, наслідувальних, пошуково-творчих видів діяльності. Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.; Ткачова, Л. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуржій, А. М. Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський [и др.]> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні--Електронні Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрема дидактичної ролі і призначення. Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.; Топузов, М. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |