Давидюк, О. О.
    Вік як чинник ставлення населення до громадсько-політичної активності жінок в Україні [Текст] / О. О. Давидюк // Демографія та соціальна економіка. - 2013. - № 2. - С. 137-146 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Жінки
   Політика--Лідерство

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерна рівність -- динаміка гендерних стереотипів -- віковий розподіл
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження щодо визначення місця жінки у вітчизняній політиці, зокрема у розрізі вікової структури респондентів. Проаналізовано вплив такої ознаки, як вік на ставлення до жіночого політичного лідерства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Давидюк, О. О.
    Проблемні аспекти реінтеграції бездомних осіб, які втратили житло внаслідок позбавлення волі [Текст] / О. О. Давидюк // Демографія та соціальна економіка. - 2015. - № 2. - С. 129-140 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.9
Рубрики: Позбавлення волі
   Безпритульність

Кл.слова (ненормовані):
бездомність -- реінтеграція -- колишні ув'язнені
Анотація: Обгрунтована необхідність диференційованого підходу в роботі з бездомними особами, які втратили житло внаслідок позбавлення волі. Розглянуто правові норми щодо соціальної адаптації осіб, звільнених із місць позбавлення волі, та проаналізовано вітчизняні реалії щодо заходів вітчизняної підтримки визначеної категорії бездомних.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Давидюк, О. О.
    Теоретичні засади реалізації економічної природи конфліктів аграрного виробництва [Текст] / О. О. Давидюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 4. - С. 178-182. - Бібліогр.: с. 182
Рубрики: Аграрні підприємства--Економіка--Конфлікти
Кл.слова (ненормовані):
економічний конфлікт -- економічна захищеність -- ризик -- фінансовий менеджмент -- аграрна економіка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Давидюк, О. О.
    Деінституціоналізація соціального обслуговування осіб похилого віку в україні [Текст] / О. О. Давидюк // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 2. - С. 143-155 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціальний захист--Особи похилого віку--Україна
   Соціальне обслуговування--Територіальні центри--Стаціонарні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
соціальні послуги -- сімейні форми влаштування
Анотація: Розглянуто проблему пошуку ефективних форм соціального обслуговування осіб похилого віку в контексті тенденції збільшення тривалості життя і зростання чисельності людей похилого віку. На основі здійсненого аналізу запропоновано алгоритм деінституціоналізації соціального обслуговування осіб похилого віку в Україні. Виділено підготовчий етап та етап впровадження. Надано рекомендації щодо впровадження альтернативних форм догляду в сучасних українських реаліях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Давидюк, О. О.
    Суб'єктивний підхід до оцінювання якості обслуговування в інтернатних установах [Текст] / О. О. Давидюк // Демографія та соціальна економіка. - 2018. - № 1. - С. 100-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Рубрики: Люди з обмеженими можливостями
   Люди літнього віку--Соціальні послуги

Анотація: Охарактеризовано теоретико-методичні засади оцінювання якості обслуговування в інтернатних установах: виокремлено основні ключові моменти оцінки, тобто що саме можна оцінити за допомогою різних підходів. Зазначено, що наразі у вітчизняній практиці панує тенденція переважання кількісних показників і використання математично-статистичних методів оцінювання, що пов'язано з порівняною легкістю їх застосування. Обґрунтовано доцільність орієнтування на якісні показники для оцінки якості обслуговування в інтернатних установах, адже основним критерієм якості обслуговування підопічних інтернатних установ є міра їхньої задоволеності. В руслі якісної дослідницької стратегії розроблено та апробовано трикомпонентний підхід до оцінювання якості соціального обслуговування в інтернатних установах, що передбачає оцінку загального рівня задоволеності / забезпечення якості обслуговування; оцінку окремих показників забезпечення якості з наданням їм статусів за отриманими відсотковими еквівалентами; оцінку за спеціально розробленою системою критеріїв якості та їх структурних показників за баловою шкалою (визначення категорії якості). Оцінюючи загалом рівень задоволеності якістю обслуговування в установі більшість підопічних (52,7 %) зазначили, що є цілком задоволеними; 37,6 % - скоріше задоволеними. Опрацьовані в ході аналізу показники забезпечення якості обслуговування (відповідність потребам підопічного, врахування побажань підопічного, своєчасність надання послуг, регулярність послуг, достатність послуг) мають статус "задовільно". Шляхом конкретизування процесу обслуговування через систему критеріїв та показників отримано уточнені оцінки якості обслуговування, розподілені в категоріях "добре" та "відмінно". Лише три показники з 65 опинились у категорії "задовільно". Отже, за наявності низки недоліків та об'єктивних проблем, переважна більшість підопічних добре оцінює якість обслуговування в установі. Можна констатувати, що якщо більшість задоволена наданим обслуговуванням, то вдалося досягти мети обслуговування на даному етапі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)