Деркач, Оксана Я - школяр : формування внутрішньої позиції дошкільника засобами мультимодальної арт-педагогіки [Текст] / Оксана Деркач> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Підготовка дошкільника Кл.слова (ненормовані): арт-педагогіка -- наступність -- дошкілля і початкова школа -- казкотерапія -- навчальна діяльність Анотація: В статті йдеться про те, як за допомогою казки, гри та спонтанної художньо-творчої діяльності допомогти майбутнім першокласникам пізнати сутність, закономірності та правила успішного шкільного життя. Подано розробку заняття, мета якого - формувати уявлення про школу через створення паралельної казкової навчально-пізнавальної реальності в уяві старших дошкільників; розвивати творчість, мислення, художні навички; виховувати інтерес до шкільного життя. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |