Дицюра, Н. О. Навчальні ігри й завдання на уроках літератури. 8-й клас [Текст] / Н. О. Дицюра> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 22-24. - С. 78-81. Рубрики: Літературні шкільні вечори--Письменники українські Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дицюра, Н. О. Розподільні диктанти з ключами [Текст] : 5-6 класи / Н. О. Дицюра> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 10-11. - С. 63-66. Рубрики: Контрольні письмові роботи--Українська мова--Методика викладання Анотація: Розподільні диктанти вимагають від учнів уваги, умінь розподіляти слова на певні групи. Такий вид роботи ставить перед школярами завдання не лише згадати правила правопису запропонованих слів і правильно їх записати, а ще й згрупувати за правилами правопису. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дицюра, Н. О. Інтегровані уроки в навчально-виховному процесі [Текст] / Н. О. Дицюра, Н. В. Удовенко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 16-18. - С. 15-23. Рубрики: Інтегровані уроки--Українська література--Методика викладання Анотація: Інтеграцію сьогодні інтерпретують як один із провідних принципів конструювання освітнього процесу, спосіб його вдосконалення. Інтегровані уроки - це уроки, на яких потрібно учням аналізувати, порівнювати, відшуковувати певну подібність між явищами. Усе це змушує учнів використовувати здобуті знання та навички з декількох дисциплін. Дод.точки доступу: Удовенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |