Дицюра, Н. О.
    Навчальні ігри й завдання на уроках літератури. 8-й клас [Текст] / Н. О. Дицюра // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 22-24. - С. 78-81.
ББК 83
Рубрики: Літературні шкільні вечори--Письменники українські


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дицюра, Н. О.
    Розподільні диктанти з ключами [Текст] : 5-6 класи / Н. О. Дицюра // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 10-11. - С. 63-66.
Рубрики: Контрольні письмові роботи--Українська мова--Методика викладання
Анотація: Розподільні диктанти вимагають від учнів уваги, умінь розподіляти слова на певні групи. Такий вид роботи ставить перед школярами завдання не лише згадати правила правопису запропонованих слів і правильно їх записати, а ще й згрупувати за правилами правопису.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дицюра, Н. О.
    Інтегровані уроки в навчально-виховному процесі [Текст] / Н. О. Дицюра, Н. В. Удовенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 16-18. - С. 15-23.
Рубрики: Інтегровані уроки--Українська література--Методика викладання
Анотація: Інтеграцію сьогодні інтерпретують як один із провідних принципів конструювання освітнього процесу, спосіб його вдосконалення. Інтегровані уроки - це уроки, на яких потрібно учням аналізувати, порівнювати, відшуковувати певну подібність між явищами. Усе це змушує учнів використовувати здобуті знання та навички з декількох дисциплін.


Дод.точки доступу:
Удовенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)