Жаботинская, С. А. Структурирование информации при изучении тем на занятиях по иностранному языку [Текст] / С. А. Жаботинская, С. Г. Задворная> // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 5-11. - Библиогр.: с. 11 . - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): когнітивна лінгвістика -- базисні фрейми -- розвиток мовленєвих навичок Анотація: В статті розглядається проблема впорядкування інформації на певну тему, що обговорюється на заняттях з іноземної мови з метою розвитку мовленєвих навичок. Для впорядкування інформації пропонується використовуати модель багаторівневої концептуальної мережі, що розроблена в рамках когнітивної лінгвістики. Інформаційний простір теми, що обговорюється, структурований за допомогою мережевої моделі, є основою для словника-тезаріуса мовних одиниць (слов, словосполучень та речень), який застосовуються при послідовному обговороненні учбового матеріалу Дод.точки доступу: Задворная, С.Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Жаботинская, С. А. Концептуальная метафора в специальном языке: процедура анализа [Текст] / С. А. Жаботинская> // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 3. - С. 26-34. - Библиогр.: с. 34 . - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): концептуальна метафора -- референтний домен -- корелятивний домен Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |