Жидок, В. В. Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності [Текст] / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 2411-5215 Рубрики: Маркетингова діяльність Методика--Оцінювання Дослідження--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): КОНТРОЛЬ -- СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ -- ЕКОНОМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ Дод.точки доступу: Ткач, Ю. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Жидок, В. В. Тиражування гендерних стереотипів через засоби масової інформації та їх вплив на реальне життя [Текст] / В. В. Жидок, Т. В. Забаштанська, Л. В. Бабаченко> // Жінки Чернігівщини: історія і сучасність. Імплементація гендерної рівності у реформу децентралізації у Чернігівській області : матеріали ХІІ обл. наук.-практ. конф., 7 лют. 2019 р., м. Чернігів. - Чернігів : Десна, 2019. - С. 79-82. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Гендерні відносини Сімейні насильства Кл.слова (ненормовані): домашнє насильство -- фізичне насильство -- права жінок Анотація: Реклама в засобах масової інформації часто презентує жінок як пасивні об'єкти, в той час як чоловічі образи прив'язуються до таких рис, як активність та домінування. Вже доведено, що таке трактування жіночих і чоловічих образів має прямий зв'язок із домашнім насильством та поширеністю насильства серед чоловіків. Дод.точки доступу: Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |