Завалевський, Юрій. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Психологія вищої школи Психологія--Педагогічна Вища освіта--Методи і засоби навчання Педтехнології Кл.слова (ненормовані): інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання виховних ситуацій -- особистісно орієнтоване виховання Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Завалевський, Юрій. Формування конкурентоспроможного фахівця - одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу / Ю. Завалевський> // Вища школа. - 2015. - № 11-12. - С. 7-18. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможний фахівець -- конкурентоспроможність -- професійна компетентність -- особистісна компетентність -- моббінг Анотація: Для розкриття сутті будь-якого поняття слід визначити його важливі ознаки, охарактеризувати властивості та взаємозв’язки. Поняття "конкурентоспроможність" за змістом поєднує словосполучення "спроможність до конкуренції", або "здатність конкурувати". У такому сенсі слід розглядати конкурентоспроможність як синонім конкурентоздатності. Логіко-семантичний аналіз цієї синонімії дозволив визначити наукові підходи до пояснення змісту цієї дефініції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Завалевський, Юрій. Нова школа - новий зміст [Текст] / Ю. Завалевський ; спілкувалася Дарина Матат> // Освіта України. - 2017. - 2 жовт. (№ 38). - С. 10 Рубрики: Освіта--Модернізація--Україна Освіта--Інтегроване навчання--Компетентнісний підхід--Україна Українська школа--Реформування Кл.слова (ненормовані): підручники -- дослідно-експериментальна робота -- обдарована молодь -- літні школи -- підвищення кваліфікації вчителів Анотація: Удосконалення змісту освіти - процес безперервний і багатогранний. Він базується як на досвіді, так і на нових підходах. Які головні ідеї вдалося реалізувати у навчальних програмах та підручниках, а які ще підтверджуються дослідно-експериментальною роботою? Що нового у роботі з обдарованими учнями й талановитими педпгогами розповідає в.о. директора Державної установи "Інститут модернізації змісту освіти" Ю. Завалевський. Найголовніші ідеї нової української школи в Україні реалізовують авторські навчальні заклади. Дод.точки доступу: Матат, Дарина \спілкувалася.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Завалевський, Юрій. "Закон про освіту" - осягаємо та пропонуємо [Текст] / Юрій Завалевський> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 210
Мовна політика--Україна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |