88
З-17


    Заика, Е. В.
    Школьное психологическое консультирование: пути оптимизации познавательной деятельности учащихся [Текст] / Е. В. Заика, И. А. Зуев // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 3. - С. 16-21
ББК 88
Рубрики: Прикладна психологія


Дод.точки доступу:
Зуев, И.А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследования [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 1. - С. 71-73
ББК 88
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
пам`ять

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 3. - С. 36-43. - Бібліогр. : 9 назв.
Рубрики: Гра--Розвиток мислення--Дошкільний та шкільний вік
   Розвиток мислення--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
Наочно-дійове -- Наочно-образне -- Мислення -- тренінг -- ігровий
Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно - дійового і наочно - образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3 - 6 років) та шкільного (7 - 14 років) віку. Вона здійснюється під час виконання дитиною ігрових завдань з викладання (складання) цілісних фігур і зображень з окремих їхніх фрагментів. Надано різні варіації завдань за складністю та умовами їхнього виконання. Призначена як для звичайних дітей, які нормально розвиваються, так і для школярів, що зазнають труднощів у засвоєнні матеріалу.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Синдром ослабленного внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 5. - С. 41-46. - Бібліогр. 15 назв.
Рубрики: Психологічне дослідження--Синдром послабленої уваги--Гіперактивні діти
   Медичне дослідження--Гіперактивні діти--Синдром послабленої уваги

Анотація: Представлений огляд психологічних і медичних досліджень, проведених в США та Великобританії в1993-2009 рр. з проблеми синдрому послабленої уваги і гіперактивності у дітей і підлітків (СПУГ; у англомовній літературі ADHD). Наведена психологічна характеристика цього синдрому. Розглянуті процедура та конкретні методики його вивчення. Описані основні методи його лікування і корекції : медикаментозні, поведінкові і медитація. Розглянуті можливості й перспективи діагностики і корекції дітей з таким синдромом в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Упражнения на переключение внимания, формирование внутреннего плана умственных действий и других интеллектуальных операций [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 23-29. - Бібліогр. : 5 назв.
Рубрики: Мислення учнів--Розвиток--Вправи
   Інтелектуально - графічні вправи

   Інтелектуальні тренінги

Кл.слова (ненормовані):
Вправи -- Короткочасна -- Пам‘ять -- Увага
Анотація: У статті представлено комплекс інтелектуально - графічних вправ, спрямованих на формування в учнів складних синтетичних розумових дій, що включають у себе одночасно логічне та образно - просторове мислення, довгочасну та короткочасну пам'ять розподіл та переключення уваги. У основі вправ лежить процедура проставлення крапок та зачитування крапок у Декартових координатах, але за правилами, що постійно змінюються. Вправи розраховані на школярів 12-17 років. Сприяють розвитку мислення, пам'яті та уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 1. - С. 66-80
ББК 74.202.6
Рубрики: Школярі--Навчальна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мета -- рівні -- сформованості
Анотація: Систематизовано уявлення щодо основних компонентів навчальної діяльності : мотиву, мети, навчальних дій, дій контролю і оцінки. Виділено та описано рівні сформованості кожного з цих компонентів окремо : від найнижчих, найбільш складних та досконалих. Розглянуто як істотні, глибинні характеристики цих рівнів, так і поверхневі, зовнішньо спостережувані прояви, а також умови переходу з одного рівня на інший та перепони, що заважають тому переходу. Представлено дані щодо нерівномірності розвитку окремих компонентів навчальної діяльності у молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Игры и упражнения для развития микромоторики школьников [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 4. - С. 39-46. - Бібліогр. : 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Ігри--Початкова школа
   Мікромоторика школярів--Розвиток

Кл.слова (ненормовані):
мікромоторика рук
Анотація: Представлено ряд ігор та вправ, спрямованих на розвиток у школярів 7-13 років мікромоторики руки, тобто здатності здійснювати точні дрібні рухи пальцями та кістю руки, дозуючи відстань, напрямок руху та їх зусилля. Завдання складаються з перемалювання дрібних фігур, виконання дій з дрібними предметами; припускаються дії як усіма пальцями, так і кожним окремо, як однією рукою, так і обома. Ігри испрямовані на підвищення якості навчальних, побутових та трудових навичок, а токож на активізацію когнітивної сфери дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Одновременный отчет нескольких событий как способ формирования внимания школьников [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 34-45. - Бібліогр. : 8 назв.
ББК 74.200.58
Рубрики: Школярі--Формування уваги
   Тренінги ігрові

Анотація: Представлена оригінальна процедура розвитку та вдосконалення основних властивостей уваги : стійкість, концентрації, розподілу, переключення, заснована на різних варіантах одночасного спостереження за декількома об'єктами і підрахунку подій (змін), що відбуваються в кожному з них. Вона заснована на організації та координації паралельних обчислювальних операцій, пов'язаних з кожним з фіксованих об'єктів. Може виконуватися як у природних умовах ігрового спілкування, так і у вигляді комп'ютерних ігор. Призначена для дітей та підлітків 11-17 років. Пропонується для використання шкільними психологами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 10. - С. 10-18 : Схеми. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74
Рубрики: Тренінги ігрові--Пізнавальні процеси--Образне мислення
Кл.слова (ненормовані):
Уява -- Мислення
Анотація: У руслі розробленого автором ігрового тренінгу пізнавальних процесів учнів представлено оригінальний комплекс вправ щодо заповнення прогалин в різного роду схемах. Описано види схем і наведені приклади роботи з ними. Комплекс паризначений для розвитку словесно - логічного і образного мислення та уяви школярів і студентів 12-19 років.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дусавицкий, А. К.
    Группа - лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий, Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 4. - С. 21-24 : табл. - Бібліогр. : 7 назв.
ББК 88.54
Рубрики: Навчання--Розвиваюче--Міжособистісні відносини
Кл.слова (ненормовані):
Група - лідер -- Розвиваюче -- Навчання -- Навчальний -- Колектив -- Міжособистісні
Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі - лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група - лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів.


Дод.точки доступу:
Заика, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Тренинг мышления : поиск оснований для разделения объектов на группы [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 4. - С. 32-37
ББК 88.3
Рубрики: Тренінги ігрові--Мислення логічне--Розвиток
Анотація: В руслі розблокування автором ігрового тренінгу пізнавальних процесів запропонований комплекс вправ для розвитку логічного мислення. Вправи базуються на пошуку підстав (причин, ознак), за якими деяка сукупність об'єктів вже розділена на дві або більше груп. Використовується матеріал як словесний, так і образний. Розраховано на школярів 12-19 років.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Заика, Е. В.
    Упражнения для развития взаимосвязей образно - пространственного и вербального мышления [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 12. - С. 29-32. - Бібліогр. : 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Мислення--Вправи для розвитку--Образно - просторове--Вербальне мислення
Анотація: Стаття містить комплекс вправ, які напрвлені на формування образно - просторового та вербального мислення у школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)