Зоц, Віра
    Наукові підходи до вирішення педагогічних проблем глобалізованого світу [Текст] / Віра Зоц // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 6. - С. 53-59 : табл. - Бібліогр.: с. 59
Рубрики: Загальна середня освіта--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- нелінійний розвиток -- фрактал -- аттрактор -- біфуркація -- спрямований розвиток -- теорія самоорганізації
Анотація: У статті розкриваються ключові поняття синергетики як міждисциплінарного підходу. Визначаються особливості синергетичного підходу до пізнання педагогічних проблем, глибинного проникнення в педагогічні процеси і пошуку ефективних механізмів впливу на їх розвиток.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Зоц, Віра.
    Школа як ресурс "культури миру" [Текст] / В. Зоц // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 5/6. - С. 19-22. - Бібліогр.: с.21
Рубрики: Освіта--Виховання
   Загальноосвітні навчальні заклади--Освіта--Виховання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні завдання школи -- мета освіти -- школа- суспільний інститут -- гуманітарна складова шкільної освіти -- патріотизм
Анотація: У статті проаналізовано документи ООН, у яких сформульовано напрямки реалізації концепції "Культура миру". Представлено провідний принцип реформування освіти в україні - людиноцентризм. Визначено які педагогічні завдання має вирішити школа в реалізації цього принципу і сприянні в утвердженні культури миру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Зоц, Віра.
    Інноваційний контекст розвитку загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В. Зоц // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 126-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління
   Загальноосвітні школи--Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- прогресивний розвиток -- виклики -- критерії прогресивної школи -- експериментальна робота -- етапи дослідно-експериментальної роботи -- освітні виклики -- школа майбутнього
Анотація: У статті обгрунтовано методологічний підхід, на якому будується експериментальна робота в школі по впровадженню інновацій. Показано, як забезпечується безперервність інноваційних процесів. Описано процес організації експериментальної роботи в школі. Продемонстровано процес переходу загальноосвітнього навчального закладу з режиму функціонування через експериментальну роботу - в режим інноваційного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Зоц, Віра
    Професійна підготовка вчителя [Текст] / Віра Зоц // Завуч. - 2016. - № 4. - С. 4-7
Рубрики: Вчитель--Підготовка кадрів--Салютогенезний підхід





    Зоц, Віра.
    Хто вийде з "клітки"? Організація НВП: ступінь свободи [Текст] / В. Зоц // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 17. - С. 19-21 : іл.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Україна
   Педагоги--Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації

Кл.слова (ненормовані):
освітні тренди -- класно-урочна система
Анотація: Пропонуються роздуми досвідченого педагога щодо реалізації нових тенденцій в українській середній освіті, про рівень готовності педагогів до реальних змін. Згадується про пошук нових форм роботи Чернігівського обласного педагогічного ліцею для обдарованої сільської молоді.


Дод.точки доступу:
Коломієць, Галина (директор Чернігівського обласного педагогічного ліцею для обдарованої сільської молоді) \про неї\; \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Зоц, Віра.
    Корнинський метод: 100 років тому [Текст] / В. Зоц // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 23. - С. 16-20. - Зміст: Матеріали щодо використання методу О. Ривіна на інтернет-ресурсах
Рубрики: Педагогічні технології--Історія--Корнин, містечко--Україна, 1918 рік
Анотація: Група батьків із маленького містечка Корнин (нині Попільнянський р-н Житомирської області) поїхала до Києва шукати вчителя для своїх дітей., який підготував би їх до складання іспитів за середню школу. Свій новий метод О.Г. Ривін назвав "талгенізмом" (талант і геній). Майже для всіх навчальних предметів він розробив методику опрацювання статей чи текстів за абзацами. Школа в Корнині проіснувала 10 місяців. Прототипом цієї форми організації навчання можна вважати "Діалоги" Платона.У 80-ті роки ХХ ст. група молодих педагогів у Ленінграді створила об'єднання, яке займалося апробацією і впровадженням талгенізму в школах. Вони узагальнювали цей досвід і видавали методичні матеріали для вчителів.


Дод.точки доступу:
Ривін, Олександр Григорович (вітчизняний педагог, запровадив теорію про колективні способи навчання) \про нього\; Громико, Григорій (викладання іноземних мов за методикою парного навчання) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)