Караман, О. Л. Сутність і зміст соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 65-74. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ Рубрики: Ювенальне право--Злочини неповнолітніх Кл.слова (ненормовані): пенітенціарні заклади -- соціально-педагогічна діяльність -- соціально-педагогічна робота -- робота -- соціально-виховна робота Анотація: Визначення сутності змісту соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими є першочерговим завданням реформування пенітенціарної системи освіти в Україні. |
Караман, О. Л. Ресоціалізація особистості неповнолітнього засудженого в контексті соціалізаційного процесу / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 65-71. - Бібліогр.: с. 70-71 . - № 4 Рубрики: Соціальна педагогіка--Делінквентна поведінка Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Караман, О. Л. Результати дослідження рівня ресоціалізованості неповнолітніх засуджених [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 71-78. - Бібліогр.: с. 78 (6 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Делінквентна поведінка Кл.слова (ненормовані): особистіть неповнолітнього засудженого Анотація: У статті узагальнено результати експериментального досілдження щодо визначення рівня ресоціалізованості неповнолітніх засуджених як основи для проектування соціально-педагогічної роботи з ними. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Караман, О. Л. Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 77-85. - Бібліогр.: с. 84-85 (3 назви) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): підготовка -- персонал пенітенціарних закладів -- соціально-педагогічна робота Анотація: У статті розкрито досвід підготовки персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти, описано зміст та технології підготовки персоналу в межах двох моделей: концентричної, що полягає в поступовому "нарощуванні" знань та вмінь студентів й охоплення таким чином усього змісту підготовки (науково-теоретичної, практичної, психофізіологічної. психологічної), та блокової, яка передбачає досягнення мети всебічної підготовки шляхом послідовного чергування різних організаційних форм навчання, об'єднаних у блоки. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Караман, О. Л. Напрями та зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальних виховних установах [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 103-108. - Бібліогр.: с. 107 (9 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Пенітенціарні аспекти Кл.слова (ненормовані): соціально-виховна робота -- неповнолітні засуджені Анотація: У статті розкрито зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальних виховних установах у межах визначених кримінально-виконавчим заокодавством України напрямів: усебічне виховання засуджених; диференційований виховний вплив на засуджених за програмами "Освіта", "Професія", "Правова просвіта", "Духовне відродження", "Творчість", "Фізкультура і спорт", "Подолання алькогольної та наркотичої залежності", "Підготовка до звільнення". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |