Карпенчук, Світлана. Формування синтетичного типу мислення вчителя й учня. Психолого-педагогічні засади в умовах "Акме-школи" [Текст] / С. Карпенчук> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 13/14. - С. 76-101 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічна психологія--Дослідження Кл.слова (ненормовані): акмеологія -- педагогічна акмеологія -- дослідно-експериментальна робота -- синтез знань -- педагогічна антропологія -- прогностична функція Анотація: Запропонована концепція реалізації проблеми "Психолого-педагогічні засади формування синтетичного типу мислення вчителя й учня в умовах реалізації моделі інноваційного навчального закладу "Акме-школа"", в основі якої лежить розуміння мислення як умови для досягнення результативності навчально-виховного процесу як у школярів, так і у педагогів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |