Коляда, Ігор. Методика організації та проведення уроку: ,,Лівобережна та Слобідська Україна в другій половині XVIII cтоліття" (8 клас) [Текст] / І. Коляда, В. Павлюченко, Я. Щипець> // Історія в школі. - 2012. - № 1. - С. 27-33 Рубрики: Методика викладання в школі--Історія України--Урок Анотація: Автори рекомендують використати пропонований варіант комбінованого уроку. Розроблено матеріали по перевірці домашнього завдання в індивідуальній формі:( індивідуальна робота з картками). Пропонуються матеріали до написання історичного диктанту, групова робота з подальшим складанням логічних схем, викладення нового матеріалу, ознайомлення з таблицями. Дод.точки доступу: Павлюченко, Вікторія; Щипець, Яна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Коляда, Ігор. Радостный строй гитар.яростный стройотряд.песен костры горят.: патріотичний рух студентських будівельних загонів :до 50-річчя руху" [Текст] / І. Коляда, Р. Ралко> // Історія в школі. - 2012. - № 4. - С. 3-9 Рубрики: Вища освіта--Навчально-виховний процес--Будівельні загони Анотація: Стаття присвячена дослідженню становлення і розвитку молодіжного руху в його такій організаційній формі як студентські загони в СРСР у цілому і в УРСР зокрема. Дод.точки доступу: Ралко, Р. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Коляда, Ігор. Був першим навчителем національного усвідомлення: до 135- річчя з дня народження краєзнавця Костя Кушніра-Марченка [Текст] / І. Коляда, С. Вергун> // Історія в школі. - 2012. - № 4. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія--Історичне краєзнавство--Персоналії краєзнавців Анотація: Автори статті, один з яких є земляком Костя Кушніра-Марченка, розповідають про його життєвий шлях і подвижницьку діяльність, вирізняють його краєзнавчі напрацювання як різнопланові наукові пошуки, які включають зібраний роками фольклорний, краєзнавчий, етнографічний, археографічний, архівний та генеалогічний матеріали. Дод.точки доступу: Вергун, Сергій; Кушнір-Марченко, Кость Федорович (1877-1958) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Коляда, Ігор. Методика організації та проведення уроку на тему:,, Східний похід Олександра Македонського"( Історія. Інтегрований курс, 6 клас) [Текст] / І. Коляда, І. Павлюченко> // Історія в школі. - 2012. - № 4. - С. 30-32 Рубрики: Методика викладання в школі--Урок всесвітньої історії Анотація: Пропонується методична розробка комбінованого уроку з використанням: індивідуальної роботи по індивідуальним карткам, організацією дидактичної гри ,,Криптограф"та гри ,,Військові репортери", роботи зі стрічкою часу та історичною карткою та ін. Дод.точки доступу: Павлюченко, Ігор Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Коляда, Ігор. Методика організації та проведення уроку-вікторини на тему:,, Київ підземний і надземний" ( ,, Мій Київ", 5 клас) [Текст] / І. Коляда, Я. Щипець> // Історія в школі. - 2012. - № 4. - С. 42-43 Рубрики: Методика викладання в школі--Тематичний урок-вікторина Анотація: Автори подають методичну розробку нетрадиційного уроку, мета якого систематизувати і узагальнити знання про київські міські служби. комунікації та транспорт міста. Дод.точки доступу: Щипець, Яна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Коляда, Ігор Соціалізація студентської молоді в УРСР (на прикладі діяльності студентських будівельних загонів 60-80 рр. ХХ ст.) [Текст] / Ігор Коляда, Роман Ралко> // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 37/38. - С. 3-7. - Бібліогр.: с. 6-7 Рубрики: Студентські будівельні загони--Історія України, 1960-1980 рр. Кл.слова (ненормовані): соціально-економічні -- студенти -- суспільно-політичне життя Дод.точки доступу: Ралко, Роман Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Методика організації та проведення тематичного оцінювання по темі: "Європа в добу революцій 1848 - 1849 рр." (Всесвітня історія, 9 клас) [Текст] / І. Коляда> // Історія в школі. - 2012. - № 9. - С. 44-45 Рубрики: Методика викладання всесвітньої історії в школі--Перевірка і оцінка знань Анотація: Автор подає перелік запитань і завдань для перевірки успішності і оцінювання знань учнів по 4-х рівневій системі складності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Коляда, Ігор. Методика організації та проведення уроку - уявної подорожі на тему: "Цікавинки" Києва ("Вступ до історії. 5 клас") [Текст] / Ігор Коляда> // Історія в школі. - 2013. - № 3. - С. 42-44 : фото Рубрики: Історія України--Методика викладання Уроки історії--Форми проведення--Урок-подорож Анотація: Подано розробку уроку-подорожі, мета якого ознайомити учнів з цікавими, невизначними об’єктими столиці, які варті уваги, розвивати навики і вміння описувати об’єкти, висловлювати власні враження від побаченого, виховувати інтерес до історії, шанобливе та бережне ставлення до пам’яток культури та історії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. "Не шкодувати життя за віру." (до 245-ї річниці повстання Коліївщина 1768 р.) [Текст] / Ігор Коляда, Анатолій Бараннік> // Історія в школі. - 2013. - № 3. - С. 1-11 : портр. - Закінчення № 4-5. Рубрики: Історія України, 18 ст.--Коліївщина Релігійні діячі України, 18 ст. Анотація: Про зародення гайдамацького руху на Правобережній Україні, визначення причин вибуху Коліївщини, роль Ігумена М. Значко-Яворського в національно-визвольному повстанні 1768-1769 рр. Дод.точки доступу: Бараннік, Анатолій; Значко-Яворський, Матвій Карпович (православний церковний діяч, архімандрит, член Новгород-Сіверського патріотичного гуртка) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Методика організації та проведення комбінованого уроку при вивченні теми: "Монгольська навала на українські землі" (Історія України, 7 клас) [Текст] / Ігор Коляда> // Історія в школі. - 2013. - № 2. - С. 34-41 : іл. Рубрики: Історія України--Методика викладання Уроки історії--Комбіновані Історія України, 13 ст.--Татаро-монгольська навала Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Спецкурс у вищій школі: теорія та методика (на прикладі окремих спецкурсів) [Текст] / Ігор Коляда, Сергій Вергун, Віка Павлюченко> // Історія в школі. - 2013. - № 2. - С. 18-30 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Поняття, мета і завдання спецкурсу у вищій школі ; Контроль і оцінка знань студентів за підсумками спецкурсів ; Методичні принципи і прийоми викладання спецкурсу ; Самостійна робота студента при вивченні спецкурсу ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Нейтралітет Швейцарії у Другій світовій війні (1939-1945 рр.)" ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані (1993-2003рр.)" Рубрики: Історія--Методика викладання--Спецкурси--Вища школа Дод.точки доступу: Вергун, Сергій; Павлюченко, Віка |
Коляда, Ігор. ". ця нещасна історична постать мимоволі викликає до себе історичне співчуття." : Іван Степанович Мазепа [1629 (1640) -1709]. Історико-бібліографічний нарис (до 325-річчя обрання І. Мазепи гетьманом Лівобережної України) [Текст] / Ігор Коляда, Сергій Вергун> // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 14-21 Рубрики: Гетьмани України--Мазепа І. Історичні діячі України, 17-18 ст. Дод.точки доступу: Вергун, Сергій; Мазепа, Іван Степанович (гетьман ; 1639-1709 рр.) \про нього\ |
Коляда, Ігор. Сучасний вчитель історії та успішність навчально-виховного процесу. (Теорія та методика навчання історії) [Текст] / Ігор Коляда> // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 22-27. - Бібліогр. с. 22. - Зміст: Роль особистості вчителя в сучасному навчально-виховному процесі ; Структура рис особистості вчителя творчої орієнтації: професійно-значущі та особисті якості вчителя ; Педагогічна техніка як складова професіоналізму вчителя історії ; Педагогічний артистизм та його роль в педагогічній діяльності вчителя Рубрики: Педагогічна майстерність--Вчитель історії Анотація: В статті розглядаються професійно-педагогічні та власно-особистісні якості вчителя-історика як суб’єкту діяльності. |
Товчигречка, Віталіна. Формування уявлень про суспільно-політичне життя у Наддніпрянській Україні у першій третині ХІХ ст.: методичні аспекти вивчення ставлення представників основних таборів української еліти до війни 1812 року [Текст] / Віталіна Товчигречка, Ігор Коляда> // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 36-38. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія України--Методика викладання Історія України, 19 ст.--Суспільно-політичне життя Дод.точки доступу: Коляда, Ігор |
Коляда, Ігор. Методика організації та проведення уроку на тему : Галицько-Волинська держава за князя Данила Галицького (Історія України, 7 клас) [Текст] / Ігор Коляда> // Історія в школі. - 2013. - № 10. - С. 26-31 Рубрики: Методика викладання в школі--Історія України--Урок Анотація: Подано тематичну розробку комбінованого уроку, який включає в собі методи індивідуальної і групової роботи, складання схем, виконання дидактичних завдань. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Вітаємо двічі ювіляра! [Текст] / О. Черниш [та ін.]> // Історія в школі. - 2013. - № 10. - С. 47-48 Рубрики: Історія України--Персоналії вчених-істориків Анотація: Стаття присвячена доктору історичних наук, професору, завідувачу кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти інституту історичної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова - Коляді Ігорю Анатолійовичу, його подвижницькій науковій й освітньо-педагогічній діяльності. Дод.точки доступу: Коляда, Ігор Анатолійович \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Коляда, Ігор. Михайло Драгоманов - апостол правди і науки : (до 150-річчя наукової діяльності М. Драгоманова та 180-річчя заснування Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова) [Текст] : біографічний науково-популярний нарис / І. Коляда> // Історія в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія України--Персоналії діячів, XIX cт. Анотація: Йдеться про дяльність відомого українського громадського і політичного діяча Михайла Драгоманова в період еміграції.ВІн писав про Україну різними європейськими мовами і завдяки йому Європа дізналася про Україну. Дод.точки доступу: Драгоманов, Михайло Петрович (український публіцист, історик, філософ, економіст, літературознавець, фольклорист, громадський діяч ; 1841-1895) \про нього\ |
Ілєусізов, Султанбек. Методика вивчення теми : утворення Кримського Ханату та його відносини з Україною (Історія України. 7 клас) [Текст] / С. Ілєусізов, І. Коляда> // Історія в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 41-48 Рубрики: Методика викладання історії України в школі--Тематичний урок Анотація: Автори розповідають про історію створення Кримського ханства і його значення для формування кримсько-татарського народу, про трагічні наслідки турецько-татарських походів для українського народу. Дод.точки доступу: Коляда, Ігор |
Коляда, Ігор. Методика навчання історії у вищій школі: педагогічні новації М. Драгоманова / І. Коляда, Д. Ніколайчук> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історична освіта--ВНЗ Анотація: Йдеться про викладацьку діяльність М. Драгоманова наприкінці XIX ст., яка стала новаційною для східноєвропейської освітньої системи. Автор зазначає, що розроблені Михайлом Петровичем питання методики навчання історії у вищій школі є тим аспектом. що можна використовувати і в сучасності. Дод.точки доступу: Ніколайчук, Дмитро; Драгоманов, Михайло Петрович (український публіцист, історик, філософ, економіст, літературознавець, фольклорист, громадський діяч ; 1841-1895) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. ".отак тобі козаки відказали, Плюгавче!" : таємниці і міфи історії: лист запорожців турецькому султану / І. Коляда, Є. Биба> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія України--Козацька доба (1569-1775) Кл.слова (ненормовані): козаки -- турецький султан -- Запорозька Січ -- лист козаків султану Анотація: З козацьких часів існує переказ, за яким турецький султан Мухаммед IV вимагав від запорожців припинити набіги на землі свого васала - кримського хана. Свої вимоги він виклав у листі, що був надісланий у Січ. Оскільки козаки не давалися на жодні намови, велася постійна боротьба. У статті йдеться про лист козаків до турецького султана. Оригіналу цього листа в архівах не збереглося, але про нього писали багато істориків. Також йдеться про історію написання картини І. Рєпіна "Козаки пишуть листа.". Дод.точки доступу: Биба, Євгеній; Рєпін, Ілля Юхимович (рос. художник ; 5.08.1844 - 29.09.1930) \про нього\; Яворницький, Дмитро Іванович (український історик, археолог, етнограф, фольклорист, лексикограф, письменник ; 1855-1940) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |