Корнєва, З. М.
    Сучасний стан навчання англійської мови технічного спрямування у закладах вищої освіти [Текст] / З. М. Корнєва // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 10-17
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова професійного спрямування -- професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність -- інформаційні технології
Анотація: Сьогодні існує відчутна потреба в перегляді існуючих та випрацюванні нових методик викладання іноземної мови в закладах вищої освіти технічного профілю з метою міжкультурної іншомовної підготовки студентів та сприяння їхній конкурентоздатності на європейському та світовому ринках праці. Однією з найбільш потрібних сучасних технічних спеціальностей праці є спеціальність "інформаційні технології", саме тому фахівців зазначеного напрямку готують у 177 закладах вищої освіти України. На основі проведеного аналізу було виокремлено ключові проблеми іншомовномовленнєвої професійно орієнтованої підготовки студентів закладів вищої освіти технічного профілю, серед яких, зокрема, такі: умови викладання та моделі організації навчального процесу з оволодіння іноземними мовами професійного спрямування в закладі вищої остіти технічного профілю не дозволяють сформувати професійну комунікативну компетентність студентів на визначеному програмними вимогами рівні B2 після закінчення бакалаврського та С1 магістерського курсу підготовки, а це вимагає перегляду системи викладання іноземних мов у закладах вищої освіти технічного профілю; фахівці технічного профілю гостро відчувають потребу у вдосконаленні професійної комунікативної компетентності після закінчення університетського курсу підготовки; існує нагальна потреба в перегляді, з одного боку, змісту навчання іноземної мови професійного спрямування з огляду на включення до цього змісту соціокультурного та психологічного складників, а з іншого, методів і прийомів роботи, а саме запровадження тих видів навчальної діяльності, які б максимально точно моделювали реальні умови повсякденного спілкування фахівців англійською мовою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Корнєва, З. М.
    Методичні засади навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування [Текст] / З. М. Корнєва, О. В. Ващило // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 10-18 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Вища освiта--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
підходи до навчання -- інженер-механік -- сервіс підкастів
Анотація: Статтю присвячено визначенню методичних засад навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування: підходів, принципів та змісту навчання. Запропоновано здійснювати навчальний процес у межах комунікативно-діяльнісного та професійно орієнтованого підходів, реалізація яких забезпечується принципами інтегрованого навчання видів мовленнєвої діяльності, взаємозв'язку зі спеціальними дисциплінами, самостійності, тематичності, ситуативної організації навчання, проблемності, інтерактивної спрямованості навчального процесу, які, зі свого боку, визначають зміст навчання: сфери, теми, ситуації спілкування, навчальний матеріал, мовленнєві навички (лексико-граматичні) та вміння продукувати монолог-міркування, а також вправи на вдосконалення мовленнєвих навичок та розвиток цмінь професійно орієнтованого монологу-міркування. Розглянуто взаємозв'язок аудіювання та говоріння. Запропоновано навчати англійського професійно орієнтованого монологу-міркування на основі аудіювання (з використанням технологій подкастингу) на старших етапах, коли студенти демонструють сформованість іншомовної аудитивної компетентності на достатньому рівні. Визначено переваги та методичні можливості використання технології подкастингу для навчання іноземної мови, проаналізовано популярні сервіси подкастів з метою з'ясування їхньої придатності для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування, виявлено низку суттєвих недоліків. Організовано власний сервіс подкастів на навчальній платформі Canvas, перевагами якої є наявність широкого інструментарію: вікі-сторінок, інструментів оцінювання, аналітики успішності процесу навчання, забезпечення інтеракції між викладачем та студентом тощо.


Дод.точки доступу:
Ващило, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)