Коропатник, Михайло Товариство "Знання" України в системі безперервної освіти дорослих: історичний аспект [Текст] / Михайло Коропатник> // Університет. - 2012. - № 3. - С. 97-107
Рубрики: Знання--Товариство--Україна Кл.слова (ненормовані): народний університет -- лекторій -- політичні знання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коропатник, Михайло. Особливості соціалістичного та соціал-демократичного руху в Україні: історична ретроспектива [Текст] / М. Коропатник> // Сіверянський літопис. - 2013. - № 1. - С. 94-105. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія України Суспільно-політичне життя--Історія Кл.слова (ненормовані): соціалісти -- марксизм -- політичний блок -- демократичний соціалізм -- фракція -- громада Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Коропатник, Михайло. Еволюція політичних партій в незалежній Україні (1991-2011 рр.) [Текст] / М. Коропатник> // Сіверянський літопис. - 2012. - № 3-4. - С. 134-145. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Політична система України--Політичні партії, 1991-2011 рр. Кл.слова (ненормовані): політична ідеологія -- багатопартійність -- партійне структурування -- фракція -- ліві -- праві -- центристи Анотація: У статті аналізуються процеси зародження за часів радянської України неформальних громадських організацій національно-демократичного спрямування, що стали передумовою формування багатопартійності після відміни ст.6 Конституції УРСР. Прослідковується у хронологічному порядку та систематизованому вигляді еволюція політичних партій в незалежній Україні, їх місце та роль у політичній системі, зміна розстановки сил у Верховній Раді, реальне співвідношення між лівими, центристами та правими у різні періоди сучасної історії України. Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1) |
Коропатник, Михайло. Україна у двох війнах - з гітлерівською Німеччиною та путінською Росією: історичні паралелі [Текст] / М. Коропатник> // Сіверянський літопис. - 2015. - № 1. - С. 49-60 : табл.
Рубрики: Друга світова війна (1939-1945 рр.)--Україна--Німеччина Збройні конфлікти--Донбас--Україна--Росія Кл.слова (ненормовані): німецька окупація -- вигнання окупантів -- підпільний і партизанський рух -- агресія -- сепаратисти -- АТО -- гібридна війна Анотація: У статті на основі нових об'єктивних підходів до історичних процесів, сформульованих Українським інститутом національної пам'яті, висвітлюються події Другої світової війни в контексті участі в ній України, робиться спроба аналізу причин та наслідків неоголошеної війни Росії проти нашої країни. Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1) |
373.5.016:070 К 68 Коропатник, Михайло. Медіаосвіта в Україні: історія і сьогодення [Текст] / М. Коропатник> // Сіверянський літопис. - 2016. - № 3. - С. 159-174. - Бібліогр.: с.172-173
Освіта--Медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): медіаграмотність -- медіа -- інформація -- громадська освіта -- навчання -- виховання -- преса -- кіно -- радіо -- телебачення -- Інтернет -- школа -- гурток -- педагогічна система -- СРСР -- перебудова -- теорія -- практика -- товариство "Знання" -- "гібридна війна" Анотація: У статті досліджуються процеси формування медіаосвіти і медіаграмотності в історичному контексті зародження і розвитку мас-медіа від друкованих до електронних. Аналізуються погляди відомих педагогів на проблеми використання різних комунікаційних технологій у навчально-виховній роботі. Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1) |
Коропатник, Михайло. Філософсько-педагогічні ідеї К.Д. Ушинського в контексті медійної та інформаційної грамотності [Текст] / М. Коропатник> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видатні педагоги--Україна Медійна грамотність--Інформаційна грамотність--Формування Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медійна та інформаційна грамотність -- засоби масової комунікації -- народна педагогіка -- громадянське виховання -- свобода -- джерела людських знань -- медіапедагоги Анотація: У статті зроблена спроба на основі логічно-наукового методу здійснити ретроспективний аналіз основних філософсько-педагогічних ідей К.Ушинського з точки зору доцільності їх застосування у процесі формування медійної та інформаційної грамотності педагогів і школярів. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |