Гречук, В.
    Особливості ознайомлення молодших школярів з геометричними тілами [Текст] / Василь Гречук, Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 53-57. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Початкове навчання--Методика
Кл.слова (ненормовані):
геометрична підготовка учнів -- геометричні фігури -- просторове мислення учнів -- оперування геометричними образами -- геометрична інтуїція
Анотація: У статті окреслено шляхи і напрямки удосконалення вимог програми щодо ознайомлення молодших школярів з геометричними тілами. Наведено методику, яка, на думку авторів, сприяє розвитку їх просторових уявлень та геометричної інтуїції.


Дод.точки доступу:
Кіщук, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Кіщук, Наталія.
    Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання математики -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- вивчення нумерації -- системи числення -- першокласники
Анотація: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кіщук, Наталія.
    Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 43-48
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
математика -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа
Анотація: У статті розкрито методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кіщук, Наталія.
    Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
математика -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями; необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кіщук, Наталія.
    Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 27-32. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
рівняння -- образно-графічний рівень -- розв’язування рівнянь -- нерівності -- вправи -- початкова школа
Анотація: Мета статті – розробити методику формування поняття рівняння та навичок розв’язування рівнянь на образно-графічному рівні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кіщук, Наталія.
    Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 27-30.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчально-освітнє середовище -- формування конструктивних навичок -- склад числа -- додавання одноцифрових чисел -- додавання двоцифрових чисел -- віднімання чисел
Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1-2 класи).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кіщук, Наталія.
    Особливості навчання молодших школярів побудови математичних моделей [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2019. - № 10. - С. 8-14. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
уявлення про кількісні відношення -- поняття суми -- уявлення про відношення "більше на." -- уявлення про відношення "менше на." -- середовище динамічної математики GeoGebra -- технології навчання
Анотація: У статті проаналізовано особливості побудови перших математичних моделей учнями початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кіщук, Наталія.
    Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 35-41. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
дроби -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)